آموزش کانتورینگ چشم های پف دار
کانتور چشم های پف دار
شهریور ۲۱, ۱۳۹۷
کانسیلر مناسب برای پوست خشک
شهریور ۲۲, ۱۳۹۷

ماسک مناسب عروس

آموزش تهیه ماسک صورت

ماسک مناسب عروس

ماسک مناسب عروس

   اگر زمان زیادی به مراسم ازدواج و جشن عروسی شما نمانده و به دنبال پیدا کردن دستور ماسک زیبایی برای پوست خود هستید، بهتر است فرصت را از دست ندهید و تلاش خود را برای به دست آوردن پوستی شاداب، روشن، درخشان و زیبا به کار بگیرید. در این مطلب روش تهیه انواع ماسک های خانگی و طبیعی مناسب برای شادابی و جوانسازی پوست عروس خانم ها را به شما آموزش می دهیم. این ماسک‌ ها برای انواع پوست مفید و متناسب است.
1. ماسک خیار و عسل
   ابتدا 2 عدد خیار را در مخلوط کن له کرده و به آن یک قاشق غذاخوری شیر اضافه نمایید. سپس 2 قاشق غذاخوری عسل به این ماسک اضافه کرده و آن را به خوبی هم بزنید. این ماسک را روی پوست صورت، گردن، دست و پا بمالید و بعد از مدت 10 تا 15 دقیقه با آب ولرم شست و شو دهید. خیار و عسل برای پاکسازی و ایجاد درخشندگی در پوست بسیار  مؤثر هستند و شیر هم برای نرمی و رطوبت بیشتر در آن بسیار مناسب است.
2. ماسک گلبرگ گل رز و ماست
   6 عدد گلبرگ تازه گل رز را در میکسر کاملا له کرده و به ترتیب به آن یک قاشق غذاخوری ماست، یک قاشق غذاخوری زردچوبه و دو قاشق غذاخوری شیر اضافه کنید. این ماسک فوق‌العاده را به مدت زمان 15 دقیقه روی پوست صورت خود ماساژ دهید و سپس صورت خود را بشویید. این ماسک و محتویات آن برای ایجاد پوستی شاداب، درخشان و با بافتی ابریشمی بسیار موثر عمل می کنند. گلبرگ گل رز در ایجاد پوستی باطراوت و نرم و همچنین بدون لک بسیار عالی است. 
3. ماسک موز و عسل
   یک عدد موز متوسط را با پشت چنگال به خوبی له کرده و به ترتیب 4 قاشق غذاخوری ماست و 2 قاشق غذاخوری عسل به آن اضافه کنید. این ماسک را به مدت زمان 20 دقیقه بر روی پوست قرار  دهید و سپس بشویید. علاوه بر پوست صورت، می‌ توانید این ماسک را برای بخش‌ های دیگر پوست نیز استفاده کنید. این ماسک با داشتن موز برای تغذیه پوست عالی است و عسل و ماست درون آن نیز پوست را روشن و نرم و مرطوب می‌ کنند. با هر نوع پوستی که دارید، از این ماسک برای داشتن چهره‌ای زیبا و شاداب استفاده کنید، به علاوه افرادی که پوست چرب و مستعد آکنه دارند، می‌ توانند از این ماسک در برنامه روزانه خود برای از بین بردن جوش و آکنه و برطرف کردن لک‌ها و قرمزی‌ های جای جوش استفاده کنند. 

ماسک مناسب عروسReviewed by آرایشگاه on Sep 13Rating: 3.0ماسک مناسب عروسعروس خانم ها در روزهای نزدیک به مراسم عروسی خود باید برای شادابی و جوانسازی پوست خود از انواع ماسک های طبیعی و گیاهی استفاده کنند. در این مطلب این ماسک ها و روش تهیه آن ها را به شما آموزش خواهیم داد.

عروس خانم ها در روزهای نزدیک به مراسم عروسی خود باید برای شادابی و جوانسازی پوست خود از انواع ماسک های طبیعی و گیاهی استفاده کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *