ماسک انگور و گوجه فرنگی
ماسک انگور برای پوست معمولی
تیر ۱۲, ۱۳۹۷
فواید نعناع
خواص نعناع برای پوست
تیر ۱۲, ۱۳۹۷

ماسک نعناع برای جوش صورت

ماسک نعناع

ماسک نعناع برای جوش صورت

ماسک نعناع برای جوش صورت

   گیاه نعناع یک گیاه چندین هزار ساله است که بیشتر در کشورهای اسیایی و اروپایی رشد می کند. از زمان های قدیم مردم از خواص دارویی نعناع برای درمان دردهایی مانند سر درد، شکم درد، درمان نفخ، بیماری های پوستی و  … بهره می بردند. روغن نعناع  یکی از پرکاربردترین روغن ها در تهیه عطر، ادکلن، کرم ها و ماسک ها است. عصاره و روغن نعناع یک تسکین دهنده مفید برای پوست بوده و به همین علت استفاده از آن در کرم ها و ماسک ها باعث شادابی و لطافت پوست می گردد. افرادی که دارای پوست چرب هستند باید از روغن نعناع استفاده کنند، چون ترشحات پوستی را کنترل کرده و باعث شفاف و روشن شدن پوست شده و خستگی پوست را کاهش می دهد. به علاوه گیاه نعناع باعث درمان جوش و آکنه شده و منافذ باز پوست را کاملا تمیز می کند، همچنین باعث جلوگیری از خشکی پوست و لب می گردد. در ادامه دستور تهیه ماسک نعناع را به شما آموزش می دهیم:
مواد لازم برای ماسک نعناع:
10 – 15 عدد برگ تازه نعناع
- چند قطره آب
روش ساخت ماسک نعناع
برگ های نعناع را به طور کامل له کنید و چند قطره آب به آن اضافه کنید تا مانند خمیر شود.
نحوه استفاده از ماسک نعناع
این خمیر سبز رنگ را روی جوش ها و لک های پوست قرار دهید و تا خشک شدن کامل خمیر، منتظر بمانید و سپس با آب ولرم صورت خود را شستشو دهید. توصیه می کنیم روزانه یک بار از این ماسک استفاده کنید.

ماسک نعناع برای جوش صورتReviewed by آرایشگاه on Jul 3Rating: 2.5ماسک نعناع برای جوش صورتماسک نعناع یکی از ماسک های بسیار مناسب برای تقویت و جوانسازی پوست صورت است که موجب لایه برداری و پاکسازی منافذ باز پوست می شود. در این مقاله ماسک نعناع برای جوش صورت را به شما معرفی می کنیم.

ماسک نعناع یکی از ماسک های بسیار مناسب برای تقویت و جوانسازی پوست صورت است که موجب لایه برداری و پاکسازی منافذ باز پوست می شود.

1 دیدگاه

  1. زهرا گفت:

    برای جوش صورت واقعا نعنا خیلی به درد به خور هست

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *