هایلایتر
آموزش استفاده از هایلایتر برای آرایش صورت
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۸
آموزش خودآرایی
آموزش خودآرایی بر اساس فرم چهره (قسمت۱)
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۸

مانیکور با روغن داغ

مانیکور ناخن

مانیکور با روغن داغ

مانیکور با روغن داغ

   مانیکور و پدیکور یکی از مهم ترین خدمات ناخن می باشند که در آرایشگاه و توسط ناخن کار حرفه ای ارائه می شود. مانیکور را با مواد مختلفی می تواند انجام داد. یکی از روش های مانیکور استفاده از روغن داغ است. مانیکور ناخن با روغن داغ، یکی از روش های مراقبتی بسیار مفید و ارزشمند است که درآرایشگاه ها و اسپاها، با قیمت زیاد انجام می شود و به همین دلیل، همه افراد نمی توانند از این روش استفاده نمایند. اما در این مطلب ما نحوه تهیه این روغن و انجام مانیکور با استفاده از این روغن را به شما آموزش خواهیم داد. 
مواد مورد نیاز برای مانیکورینگ ناخن ها با روغن داغ
- روغن آفتاب گردان
- روغن کرچک
- کمی روغن بادام
- روغن ویتامین E
- روغن زیتون
- روغن درخت چای
روش تهیه روغن داغ : تمام موادی که در دستور بالا گفته شده را با هم مخلوط کنید و ظرف مورد نظر را در ماکرویو قرار داده و اجازه دهید به مدت 30 ثانیه، گرم شود.
نکته مهم: حتما چک کنید که روغن، بیش از حد گرم نشده باشد و اگر اینطور بود، اجازه دهید کمی خنک شود تا حدی که گرمای روغن آزاردهنده نباشد.
روش انجام مانیکورینگ با روغن داغ
   زمانی که روغن را آماده کردید، ناخن ها و سرانگشتان را به طور کامل در روغن فرو برده و در ظرف نگه دارید تا زمانی که روغن به طور کامل خنک شود و از گرمی بیفتد. اگر انجام این کار برای شما خوشایند بود و دوست داشتید که باز هم تکرار کنید، بار دیگر برای 10 ثانیه روغن را در ماکرویو گرم کرده و دوباره ناخن ها را در روغن قرار دهید. سپس مقداری از روغن را با سرانگشتان به پوست تمام دست زده و به آرومی ماساژ دهید تا جذب پوست شود. بعد از اتمام ماساژ، دست ها را با آب شسته و با یه حوله تمیز، خشک کنید تا حالت چربی باقی مانده روی پوست هم از بین برود. مانیکورینگ شما به اتمام رسیده اما بهتر است بعد از آن، کمی لوسیون مرطوب کننده به دست ها بزنید. این مانیکورینگ را 2 بار در هفته قبل از خواب انجام دهید.
فواید مانیکورینگ با روغن داغ
- جلوگیری از پیری پوست دست و ناخن ها
- برطرف کردن مشکلات سلامت ناخن ها و پوست مانند خشکی، شاخی شدن ناخن و کوتیکول اطراف آن
- نرم کردن کوتیکول ناخن
- پاکسازی و لایه برداری عمیق پوست دست ها و ناخن
- کمک به رشد سریع تر ناخن ها
- کمک به محکم تر شدن ناخن ها
- کمک به انعطاف پذیری بهتر ناخن ها و جلوگیری از شکسته شدن آن ها

مانیکور با روغن داغReviewed by آرایشگاه on Apr 23Rating: 3.0مانیکور با روغن داغمانیکور با روغن داغ یکی از روش های مانیکور و تقویت ناخن ها است که موجب تقویت کوتیکول و پست اطراف ناخن نیز خواهد شد. در این مقاله نحوه مانیکور با روغن داغ را به شما آموزش می دهیم.

مانیکور با روغن داغ یکی از روش های مانیکور و تقویت ناخن ها است که موجب تقویت کوتیکول و پست اطراف ناخن نیز خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *