تبلیغات آرایشی
کلمات هشدار دهنده در محصولات آرایشی و بهداشتی
دی ۱۲, ۱۳۹۷
پرپشت شدن ابرو
روش های تقویت ابرو
دی ۱۳, ۱۳۹۷

مدل آرایش صورت با موهای مشکی و تیره

آرایش مناسب موی مشکی

مدل آرایش صورت با موهای مشکی و تیره

مدل آرایش صورت با موهای مشکی و تیره

   خانم هایی که موهای مشکی دارند و یا موهای خود را مشکی کرده اند می توانند از انواع آرایش صورت برای زیبایی چهره خود استفاده کنند. برای موهای تیزه می توان از آرایش های غلیظ تا ملایم استفاده نمود. در ادامه انواع آرایش های مناسب برای موی مشکی را به شما معرفی می کنیم. 
آرایش صورت با سایه مشکی و رژلب نود
   کیم کارداشیان را همه به عنوان ملکه آرایش و مد می شناسند اما نکته خاص استایل این سلبریتی، موهای بلند و خیلی مشکی او است. کسی که می توانید همیشه روی ایده گرفتن از سبک آرایش او حساب کنید و روی مد باشید، مسلما کیم کارداشیان خواهد بود!
آرایش صورت با رژلب قرمز بولد
   رنگ قرمز را باید رنگ مکمل مشکی دانست که هم در تیپ و استایل شیک است و هم در آرایش صورت. اگر موهای مشکی دارید، باید مدل آرایش صورت با رژلب قرمز را دوست داشته باشید و این دو را با هم ترکیب کنید.
آرایش کلاسیک
   یکی از زیباترین مدل های آرایش با رنگ موی مشکی، آرایش کلاسیک است که می تواند یک استایل فوق العاده در مهمانی ها و مراسم های مختلف باشد. حتما این استایل خاص و شیک را یک بار هم که شده امتحان کنید.
آرایش زیبا با مژه های بلند
   این آرایش زیبا با مژه های مصنوعی بلند و تکنیک استروبینگ و کانتورینگ یکمدل ملایم و زیبا برای ارایش است  که برای هر سن و سالی مناسب است.
آرایش چشم فانتزی
   در کنار رنگ مشکی، با خیال راحت می توان از رنگ های فانتزی استفاده کرد. می توان از نگین های زیبا در پشت چشم استفاده کرد که با هر رنگ متناسب با لباس یا تم مهمانی ها قابلیت تناسب دارد.
آرایش ملایم و زیبا
   رژلب نود و خط چشم گربه ای! این دو از فاکتورهای مهم یه آرایش شیک و ملایم هستند که در هر شرایط و موقعیتی می توان از ان استفاده کرد. 
مدل آرایش غلیظ
   یک آرایش غلیظ و بولد که در آن رنگ سایه و رژلب ست شده و مژه های خیلی پرشت، جذابیت خاصی به چهره می دهد. 
آرایش صورت دخترانه با موهای چتری
   کایلی جنر را همیشه یکی از تنوع پذیرترین سلبریتی ها معرفی می کنند اما این استایل با موهای چتری واقعا زیبا و دوست داشتنی است. 
خط چشم دنباله دار و رژلب صورتی
   موهای مشکی و براق و خط چشم دنباله دار و زیبا و در کنار رژلب صورتی ملایم. این ترکیب برای هر خانومی در هر سن و سالی مناسب است و نباید نگران رنگ رژلب باشید.
آرایش صورت با رژلب مات
   این هم یک آرایش جذاب دیگر است که با موهای مشکی و رژلب صورتی مات بسیار جذاب و فوق العاده به نظر خواهید رسید. موهای مشکی بلند که از وسط باز شده را به تمام خانوم های جوان پیشنهاد می کنیم!
مدل آرایش لایت و شیک
   موهای مدیوم و کاملا صاف و مشکی و این آرایش براق و بسیار شیک که این روزها در ایران هم طرفداران خیلی زیادی پیدا کرده است.
موهای مشکی کوتاه و خط چشم دنباله دار
   موهای کوتاه و مشکی رنگ با خط چشم دنباله دار و سایه چشم و رژلب یاسی رنگ، یکی از زیباترین استایل های ریحانا است. 
مدل آرایش صورت با موهای مشکی و مژه های فوق بلند
   آرایش عروسکی بسیار زیبا با مزه های چند لایه و پرپشت که برای عروسی ها و مراسم های رسمی خیلی شیک و زیبا است.

مدل آرایش صورت با موهای مشکی و تیرهReviewed by آرایش on Jan 2Rating: 2.5مدل آرایش صورت با موهای مشکی و تیرهخانم هایی که موهای مشکی دارند می توانند برای آرایش صورت خود از انواع رنگ های جیغ و ملایم استفاده کنند تا جذابیت خاصی به چهره خود ببخشند. در این مقاله مدل آرایش صورت با موهای مشکی و تیره را به شما معرفی می کنیم.

خانم هایی که موهای مشکی دارند می توانند برای آرایش صورت خود از انواع رنگ های جیغ و ملایم استفاده کنند تا جذابیت خاصی به چهره خود ببخشند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *