پرطرفدارترین لوازم آرایشی
بهترین لوازم آرایشی سال ۲۰۱۷
خرداد ۹, ۱۳۹۷
عطرهای خانگی
آموزش تهیه عطر در منزل
خرداد ۱۰, ۱۳۹۷

مدل موی زنانه ۲۰۱۸

مدل موهای زنانه

مدل موی زنانه ۲۰۱۸

مدل موی زنانه ۲۰۱۸

   تنوع مدل موهای سال ۲۰۱۸ برای خانم ها بسیار  زیاد است و برای هر اندازه مو یک مدل متنوع در نظر گرفته شده است. این مدل موها در اکثر ژورنال های تخصصی چاپ شده اند تا خانم ها بتوانند با دیدن این ژورنال ها در آرایشگاه زنانه یک مدل را برای رنگ و موهای خود انتخاب کنند. در ادامه مدل موهای زنانه سال ۲۰۱۸ را به شما معرفی می کنیم. پ
- آبشاری و لایه لایه

مدل موهای سال 2018

مدل موهای سال 2018بسیاری از خانم ها برای بیشتر نشان دادن حجم موهای خود  مدل آبشاری یا لایه لایه کوتاه را انتخاب می کنند. مدل موهای لایه لایه باید موجدار باشد و رنگ موی آمبره زیبایی آن را افزایش می دهد.
- مدل موی باب

مدل موهای سال 2018

مدل موهای سال 2018مدل موی باب یکی از مدل های بسیار معروف می باشند و کسانی که آمادگی موهای زیاد کوتاه را ندارند می توانند قد موها را کمی بلندتر گرفته که به آن مدل باب بلند گفته می شود. مدل باب یک مدل کلاسیک است که نیاز چندانی به مرتب کردن ندارد. به این مدل موها می توان تنوع داد و برای رنگ کردن آن مدل آمبره، هایلایت یا رنگ ساده را انتخاب کرد.
- کروکات و آندکارت

مدل موهای سال 2018کسانی که می خواهند تغییر اساسی به مدل موهای خود بدهند و مشکلی با موهای کوتاه ندارند می توانند مدل کروکات یا آندرکات را امتحان کنند. در مدل آندرکات قسمت بالای موها کمی بلندتر بوده و رنگ موی روشن این مدل مو را زیباتر نشان خواهد داد.
- پیکسی

مدل موهای سال 2018اگر دوست ندارید موها را بیش از حد نشان دهید مدل پیکسی را امتحان کنید. یک مدل موی اسپرت و زیبا به سبک فرانسوی که هم برای خانم ها و هم برای آقایان مناسب است. برای این مدل موها بهتر است رنگ های روشن یا مدل چند رنگ استفاده کنید. 

هندسه ای

مدل موهای سال 2018برای افرادی که به موهای به هم ریخته و نامنظم علاقه ای ندارند مدل های هندسه ای برای ان ها بسیار مناسب است که امسال هم مد شده اند. این مدل موها به توجه و مراقبت زیادی نیاز دارند و کوچک ترین ایراد در آن بسیار مشخص است. پس باید آرایشگر و رنگ موها را با دقت انتخاب نمایید.
- مدل ساسون

مدل موهای سال 2018برای این مدل موها که از دهه ۷۰ و ۸۰ آمده اند باید رنگ موهای کلاسیک انتخاب کنید. این مدل برای هر فرم صورتی هم مناسب نیست. 
- چتری

مدل موهای سال 2018

امسال مدل موی چتری بسیار مد شده است و تنوع زیادی دارد. چتری می تواند ضخیم، باریک، کوتاه یا بلند باشد. نکته مهم این است که باید مدل چتری ها را متناسب با فرم پیشانی خود انتخاب کنید.

مدل موی زنانه ۲۰۱۸Reviewed by آرایشگاه on May 30Rating: 3.0مدل موی زنانه ۲۰۱۸برای سال ۲۰۱۸ مدل های موی بسیاری مد شده است که هر خانمی با هر فرم صورت و حجم مویی که دارد می تواند یکی از آن ها را انتخاب کرده و موهای خود را مدل دهد. در این مقاله این مدل ها را به شما معرفی می کنیم.

برای سال ۲۰۱۸ مدل های موی بسیاری مد شده است که هر خانمی با هر فرم صورت و حجم مویی که دارد می تواند یکی از آن ها را انتخاب کرده و موهای خود را مدل دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *