HDابرو چیست
HD ابرو
شهریور ۱۳, ۱۳۹۷
آشنایی با تیپ های عطر
تیپ های مختلف روایح عطر
شهریور ۱۳, ۱۳۹۷

مدل موی مردانه (قسمت۳)

انواع مدل موی مردانه

مدل موی مردانه (قسمت۳)

مدل موی مردانه (قسمت۳)

مدل موی سیخ سیخی
این اسم برای مدل موهایی است که به سمت بالا شانه می شوند و فرم سیخ سیخی دارند. چند سال قبل این سبک مدل مو در بین پسران جوان و نوجوان بسیار پرطرفدار بود. این مدل مو جز مدل موهای فشن محسوب می شود.


مدل موی آنکارد
در این مدل مو کناره های مو کاملاً کوتاه و بالای موها کاملاً بلند است. این مدل سلیقه ای است بعضی از افراد کناره های مو را زیاد کوتاه می کنند اما برخی دیگر نه. این مدل مو به مدل موی کوتاه ارتشی نیز معروف است.


مدل موی اسلیک بک 
در این مدل مو خط ریش بلند است و به بغل موها که کوتاه است متصل می شود. قسمت جلوی موها هم بلند بوده و به عقب حالت داده می شود. برای این مدل مو حتما باید ریش و سبیل داشته باشید. این مدل مو یکی از برترین مدل موهای سال ۲۰۱۷ است.

مدل موی مردانه (قسمت۳)Reviewed by سه رخ on Sep 4Rating: 3.0مدل موی مردانه (قسمت۳)مدل های زیادی برای طراحی موی آقایان وجود دارد که می توانند با مراجعه به آرایشگاه مردانه از این مدل ها برای آرایش موها استفاده کنند. در این مقاله قسمت سوم مدل موهای مردانه را به شما آموزش می دهیم.

مدل های زیادی برای طراحی موی آقایان وجود دارد که می توانند با مراجعه به آرایشگاه مردانه از این مدل ها برای آرایش موها استفاده کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *