آموزش آمبره مو
دی ۲۸, ۱۳۹۶
محصولات آرایشی گلدن رز
کانسیلر استیکی گلدن رز
دی ۲۸, ۱۳۹۶

مدل موی کوتاه

مدل موی کوتاه

مدل موی کوتاه

   موی کوتاه همیشه یکی از پرطرفدارترین انواع مدل مو برای خانم ها است. برای موهای کوتاه مدل های مختلفی می توان در نظر گرفت. بسیاری از آرایشگران خوش سلیقه در آرایشگاه با در نظر گرفتن مدل موهای کوتاه رنگ موهای خاصی را طراحی می کنند. هر ساله مدل های جدیدی از کوتاهی مو در بازار رونمایی می شود که هر کدام زیبایی و ظرافت خاص خود را دارند. مدل های جدید در ژورنال های ایرانی و خارجی قرار گرفته می شوند تا آرایشگران بتوانند براحتی از این مدل ها برای موهای مشتری های خود ایده بگیرند.
   بسیاری از آرایشگران با شروع سال جدید، به روز ترین و شیک ترین انواع مدل های کوتاه مو را از قبل آموزش می بینند تا بتوانند مشتریان خود را با مدل های جدید سورپرایز کنند و خدمات جدیدی به آن ها ارائه دهند. اما باید این نکته را در نظر گرفت که هر مدل مویی با هر فرم صورتی همخوانی ندارد و شما برای انتخاب مدل موی خود باید از تناسب آن با چهره و موی خود کسب کنید. 

مدل موی کوتاهReviewed by سه رخ on Jan 18Rating: 3.0مدل موی کوتاهموهای کوتاه همیشه یکی از پرطرفدارترین انواع مدل های موی ژورنالی هستند که بسیاری از مدل ها و افراد مشهور نیز برای موهای خود برمی گزینند. در این مقاله انواع مدل های موی کوتاه را به شما معرف می کنیم.

موهای کوتاه همیشه یکی از پرطرفدارترین انواع مدل های موی ژورنالی هستند که بسیاری از مدل ها و افراد مشهور نیز برای موهای خود برمی گزینند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *