رفع خطوط صورت
از بین بردن خط لبخند با روغن زیتون
فروردین ۹, ۱۳۹۷
مواد آرایشی ممنوع برای زنان باردار
مصرف این مواد آرایشی در دوران بارداری ممنوع!
فروردین ۹, ۱۳۹۷

مدهای آرایشی عجیب (قسمت۲)

آرایش عجیب

مدل آرایشی

مدهای آرایشی عجیب (قسمت۲)

در مطلب مدهای آرایشی عجیب (قسمت1) برخی از مدهای آرایشی عجیب را به شما معرفی کردیم که در فضای مجازی بیشتر به چشم میخورند. حال در ادامه سعی داریم مدهایی از آرایش های عجیب را با کاربردهای مختلف به شما معرفی کنیم. 
- بافت ابرو 
   مد بافت ابرو یکی از مدهایی هست که با مهارت های فوتوشاپی شروع شده و به یک ایده جالب برای مد زیبایی تبدیل گردید. بسیاری از خانم ها ابروهای پرپشت دارند که با دیدن این مدل دست کم یکبار ترغیب می شوند که آن را بر روی ابروهای خود اجرا کنند. به نظر می رسد اگر در طراحی ابروها به این شیوه زیاده روی نکنید آرایش جذابی برای ابروها باشد.
- آرایش گوش 
   این مد آرایشی از سال ۲۰۱۴ رایج شد و به نظر میرسه امروزه هم طرفداران خود را دارد. بسیاری از خانم ها برای آرایش گوش خود از انواع گوشواره های بزرگ با طرح های عجیب استفاده می کنند. برخی از افراد نیز با مواد آرایشی گوش خود را آرایش می کنند. البته بسیاری از خانم ها و آقایان برای تکمیل طراحی چهره خود برای شرکت در جشن هالووین گوش های خود را مطابق با آرایش صورت طراحی می کنند تا هماهنگی کاملی در صورت ایجاد گردد. 
- کک و مک مصنوعی 
   در رابطه با این سبک آرایشی بهتر است ابتدا نظر کسانی را که به صورت طبیعی دارای ای نوع لکه بر روی صورت خود هستند، جویا شویم. این مدل آرایش بیشتر در گریم های سینمایی برای تطابق بازیگر با نقش مورد نظر استفاده می شود. البته برای ایجاد کک و مک مصنوعی نیازی به آرایش و محصولات آرایشی نیست زیرا قرار گرفتن در معرض آفتاب بدون هیچگونه محافظت از پوست، موجب ایجاد این نوع لکه در چهره خواهد شد. 
- مژه های مصنوعی برای پلک پایین 
   مژه مصنوعی یکی از انواع محصولات آرایش چشم است کخه موجب زیبایی و جذاب تر شدن چشم ها می شود. بسیاری از خانم ها برای داشتن چشم هایی درشت از مژه مصنوعی در پلک بالا استفاده می کنند. اما استفاده از مژه مصنوعی در پلک پایین چشم کمی غیر متعارف به نظر می رسد.

مدهای آرایشی عجیب (قسمت۲)Reviewed by سه رخ on Mar 29Rating: 3.0مدهای آرایشی عجیب (قسمت۲)امروزه شاهد مدل های مختلف و عجیب و غریب از آرایش در بین خانم ها و آقایان به خصوص در فضای مجازی هستیم که تعجب بسیاری از ما را بر می انگیزد و گاها ماتر ا به این مدل ها ترغیب می نماید. در این مقاله مدهای آرایشی عجیب را به شما معرفی میکنیم.

امروزه شاهد مدل های مختلف و عجیب و غریب از آرایش در بین خانم ها و آقایان به خصوص در فضای مجازی هستیم که تعجب بسیاری از ما را بر می انگیزد و گاها ماتر ا به این مدل ها ترغیب می نماید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *