محصولات ضد پیری
راهنمای جامع خرید بهترین محصول ضدپیری (قسمت۳)
مرداد ۲, ۱۳۹۸
مراقبت پوست
مغزی خوشمزه معجزه ای برای پوست
مرداد ۳, ۱۳۹۸

مراحل پاکسازی پوست چرب و مستعد جوش (قسمت ۲)

پاکسازی پوست چرب

مراحل پاکسازی پوست چرب و مستعد جوش (قسمت ۲)

مراحل پاکسازی پوست چرب و مستعد جوش (قسمت ۲)

   پوست های چرب به دلیل مشکلاتی که ایجاد می کنند نیاز به مراقبت زیادی دارد. مراقبت روزانه و پاکسازی پوست های چرب جوش‌ دار یکی از مهم‌ ترین راهکارها برای جوان و شاداب نگه داشتن پوست است. برای داشتن یک پوست شاداب و سرحال و در عین حال با کنترل چربی پوست احتمال بروز آکنه و جوش را کمتر کنید باید چند مرحله مهم مراقبت و پاکسازی روزانه را انجام دهید. برای مراقبت از پوست های چرب و جوش دارد شش مرحله بسیار مهم وجود دارد که در ادامه به شما آموزش می دهیم.
۴- مرطوب کننده بزنید.
مرطوب کننده بزنید

   یکی از مهم‌ ترین مراحل مراقبت و پاکسازی پوست چرب جوش‌ دار استفاده از کرم یا لوسیون مرطوب کننده مناسب پوست چرب جوش‌ دار است. بسیاری افراد با پوست چرب و جوش‌دار تصور می‌ کنند به خاطر چربی پوست‌ نیازی به مرطوب کننده ندارند. اگر در مرحله درمان آکنه و جوش هستید کرم یا لوسیون مرطوب کننده فاقد چربی مخصوص پوست چرب و مستعد آکنه به شما کمک می‌ کند که از خشکی و دهیدراته شدن پوست‌ جلوگیری کنید.
۵- ضد آفتاب بدون چربی استفاده کنید.

ضد آفتاب بدون چربی استفاده کنید

   پوست به مراقبت در برابر اشعه‌ های مضر خورشید نیاز جدی دارد. کرم‌ ضد آفتاب مخصوص پوست چرب و مستعد جوش علاوه بر مراقبت از پوست در برابر آفتاب، از ایجاد لکه‌ های قهوه‌ ای، چین و چروک و سرطان پوست جلوگیری می‌ کند. یک کرم ضد آفتاب استاندارد مخصوص پوست چرب و مستعد آکنه هم از چربی بیش از حد پوست شما پیشگیری می‌ کند و هم مانع از جوش زدن بیشتر پوست شما می شود و منافذ باز پوست را که در پوست‌ های چرب مرسوم‌ تر است می‌ پوشاند و تا حدی درمان می‌ کند. فراموش نکنید مراقبت از پوست به وسیله ضد آفتاب فقط مخصوص فصل تابستان نیست، حتی در روزهای برفی و بارانی استفاده از کرم ضد آفتاب امری واجب و ضروری است. اگر پوستی چرب و مستعد جوش دارید از کرم‌ های ضد آفتاب بدون چربی استفاده کنید و با توجه به SPF در ساعت‌ های معین آن را تمدید کنید. 
۶- تراشیدن ریش در پوست‌ های جوش‌ دار

تراشیدن ریش در پوست‌های جوش‌دار

   اگر پوست شما دچار جوش و آکنه شده و از سوی دیگر دوست دارید به صورت روزانه صورت خود را اصلاح کنید و ریش‌ خود را بتراشید بهتر است حتی‌ الامکان از ته ریش خود را اصلاح نکنید. بهتر است از ریش‌ تراش‌ های قابل تنظیم استفاده کنید تا بتوانید عمق اصلاح را کم کنید. اگر هم در اثر اصلاح حتی با ریش تراش برقی در ناحیه‌ ای که پوست شما دچار جوش و آکنه است دچار زخم و سوزش پوست شده‌ اید بهتر است از خیر اصلاح روزانه ریش بگذرید. بهتر است ریش خود را بلند کنید و به جای تراشیدن آن را فقط مرتب یا به اصطلاح آنکارد کنید تا ظاهری مرتب داشته باشید.

مراحل پاکسازی پوست چرب و مستعد جوش (قسمت ۲)Reviewed by آرایشگاه on Jul 24Rating: 2.5مراحل پاکسازی پوست چرب و مستعد جوش (قسمت ۲)پوست های چرب و مستعد جوش برای اینکه به خوبی پاکسازی شوند و حالت روغنی و چربی پوست کاهش یابد باید طبق روش مناسبی پاکسازی شوند. در این مقاله مراحل پاکسازی پوست چرب و مستعد جوش را به شما آموزش خواهیم داد.

پوست های چرب و مستعد جوش برای اینکه به خوبی پاکسازی شوند و حالت روغنی و چربی پوست کاهش یابد باید طبق روش مناسبی پاکسازی شوند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *