رفع خط اخم
بوتاکس برای رفع خط اخم
خرداد ۲۹, ۱۳۹۸
کاربرد بادی اسپلش
آموزش استفاده از بادی اسپلش
خرداد ۳۰, ۱۳۹۸

مراقبت های قبل از بوتاکس

نکات بوتاکس صورت

مراقبت های قبل از بوتاکس

مراقبت های قبل از بوتاکس

   با افزایش سن و عوامل محیطی پوست صورت دچار خطوط و چین و چروک هایی خواهد شد که صورت را پیرتر و خسته نشان می دهد. خانم ها معمولا در برابر این خطوط قدرت تحمل پایینی دارند و به دنبال راهی برای رفع دائمی این خطوط هستند. برای رفع چین و چروک محصولات و روش های مختلفی وجود دارد. در میان این روش ها حتماً نام بوتاکس و تزریق آن به گوشتان خورده است. بوتاکس یکی از روش های بسیار پرطرفدار برای رفع چین و چروک و خطوط صورت است.
   در واقع این روش، یک روش تزریقی و درمانی است که در صورت تکرار چندین باره آن می تواند چین و چروک را به صورت کامل از بین برد. برای انجام بوتاکس باید به مراکز و کلینیک های معتبر مراجعه کنید و از مواد تزریقی اطمینان حاصل کنید. البته برای انجام بوتاکس باید نکاتی را قبل و بعد از انجام آن در نظر بگیرید. در ادامه مراقبت های قبل از انجام بوتاکس را به شما آموزش می دهیم.  
- پرهیز از مصرف داروهای رقیق کننده خون و ضدالتهاب
   درباره قطع مصرف دارو (داروهایی مثل آسپیرین، ادویل، موترین، ایبوپروفن، ویتامین E و...)، باید حتما با پزشک متخصصی که دارو را  برای شما تجویز کرده، مشورت کنید. این موضوع را جدی بگیرید، زیرا هم قطع مصرف دارو می تواند خطرناک باشد و هم بوتاکس کردن! در حالی که هنوز دارید از دارو مصرف می کنید. حداقل 2 هفته قبل باید به فکر باشید و موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید.
- خودداری از مصرف نوشیدنی های الکلی
   حداقل از 24 ساعت قبل از بوتاکس، مصرف هر نوع نوشیدنی حاوی الکل را متوقف کنید. الکل موجب رقیق شن خون شده  و احتمال کوفتگی و کبودی در ناحیه بوتاکس، افزایش پیدا می کند. 
- به درستی برنامه ریزی کنید
   اگر قصد دارید برای مراسم، روز و دوران خاصی بوتاکس کنید و چهره زیباتر و جوان تری را برای خود ایجاد کنید، باید دوره نقاهت بعد از بوتاکس را در نظر بگیرید. معمولا 4 تا 7 روز طول می کشد تا بوتاکس شکل و فرم خوبی در صورت ایجاد نماید و همچنین از بین رفتن کبودی و ورم حاصل از تزریق آن هم چند روزی زمان نیاز دارد. حتما درباره اینکه قصد دارید برای چه روز و تاریخ خاصی کاملا آماده باشید، با پزشک خود صحبت کنید.
- رتینوئید را قطع کنید
   استفاده از هر محصولی که حاوی Retin-A است را از 2 روز قبل قطع کنید.
- در صورت ایجاد جوش و زخم 
   اگر زمانی که قرار است بوتاکس کنید، در محل و موضع آن، جوش، زخم، عفونت و... بروز کرد، حداقل 24 ساعت بوتاکس را به عقب بیندازید تا بهبود پیدا کند. همچنین اگر سابقه تبخال دارید، بهتر است موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید تا در صورت نیاز، به شما داروی ضد ویروس بدهند تا بروز نکند.
- صبحانه و تغذیه مناسب در روز انجام بوتاکس
   حتما صبحانه کامل و نوشیدنی مورد نیاز بدن خود را میل کنید تا حین تزریق بوتاکس، دچار سرگیجه نگردید.
 نکته مهم:
   اگر باردار هستید و یا در دوران شیردهی قرار دارید، باید تزریق بوتاکس را به بعد از این دوران موکول کنید.

مراقبت های قبل از بوتاکسReviewed by آرایشگاه on Jun 19Rating: 2.5مراقبت های قبل از بوتاکسقبل از انجام بوتاکس باید نکاتی را رعایت کنید و داروهای مصرفی خود را با پزشک مربوطه در میان بگذارید تا روند تزریق به خوبی انجام گردد. در این مقاله مراقبت های قبل از بوتاکس را آموزش می دهیم.

قبل از انجام بوتاکس باید نکاتی را رعایت کنید و داروهای مصرفی خود را با پزشک مربوطه در میان بگذارید تا روند تزریق به خوبی انجام گردد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *