روغن ماساژ طبیعی
بهترین روغن ماساژ طبیعی (قسمت۲)
خرداد ۲۶, ۱۳۹۸
فواید تخم مرغ برای زیبایی
فواید تخم مرغ در زیبایی پوست و مو (قسمت۱)
خرداد ۲۷, ۱۳۹۸

بهترین روش داشتن پوست سالم بدون محصولات مراقبت از پوست

مراقبت پوست

بهترین روش داشتن پوست سالم بدون محصولات مراقبت از پوست

بهترین روش داشتن پوست سالم بدون محصولات مراقبت از پوست

 

   داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند رسیدگی و مراقبت روزانه است. خانم ها با وارد شدن به سنین میانسالی باید خیلی بیشتر از قبل مراقب پوست خود باشند تا آثار چین و چروک و لک بر روی پوست دیر تر ظاهر شود. برای مراقبت از پوست محصولات مختلفی وجود دارد که توسط معتبر ترین کمپانی های آرایشی و بهداشتی تولید شده اند. اما به غیر از این محصولات روند زندگی روزانه و عادات طبیعی ما می تواند تأثیر مستقیم بر روی پوست داشته باشد. برای داشتن پوستی شاداب و زیبا علاوه بر استفاده از محصولات مراقبت پوست باید موارد زیر را نیز رعایت کنید:
- خوب بخوابید
   هنگام خواب و زمانی که خواب کاملا عمیق می شود، پوست فرصت مناسبی برای ترمیم و بازسازی پیدا خواهد کرد و به همین دلیل است که متخصصین توصیه می کنند حداقل 8 ساعت خواب شبانه روزی کامل داشته باشید و از این طریق فرصت مناسبی برای ترمیم، بهبودی و جوانسازی پوست فراهم کنید. بهتر است که از یک بالشت ابریشمی برای خواب استفاده کنید و به پشت بخوانید تا فشار زیادی به پوست صورت وارد نشود و از این طریق، از ایجاد چین و چروک و پف کردگی بر روی پوست هم جلوگیری خواهید کرد. 
- رژیم غذایی خود را ارزیابی کنید.
   بهتر است رژیم غذایی روزانه شما سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی طبیعی باشد تا سلامت و زیبایی پوست هم تامین گردد. استفاده از میوه ها و سبزیجاتی که سرشار از انتی اکسیدان هستند می تواند از پوست در برابر رادیکال های آزاد که موجب تخریب کلاژن پوست و ایجاد چین و چروک در پوست می شوند، محافظت کند. علاوه بر باید مصرف مواد غذایی که دارای چربی اشباع، شکر و حتی لبنیات را به حداقل برسانید. زیرا این مواد غذایی می توانند به راحتی موجب بروز التهاب و افزایش تولید چربی در پوست شوند و امکان ایجاد جوش و آکنه را بیشتر خواهند کرد.
- از ماسک های خانگی استفاده کنید.
   استفاده از ماسک های خانگی و طبیعی یکی از بهترین روش ها برای مراقبت از پوست هستند و بهتر است که حداقل هفته ای یک بار از ماسک های خانگی که تناسب خوبی با پوست شما دارند استفاده کنید. در سایت سه رخ انواع ماسک های خانگی برای مراقبت پوست آموزش داده شده است. این ماسک ها همگی از مواد طبیعی، خام و سالم تهیه می شوند و هیچ ماده مضر و حساسیت زایی در فرمولاسیون آنها وجود ندارد و در اثر استفاده مداوم از این ماسک های خانگی، به تدریج پوستی بهتر، شفاف تر و سالم تر خواهید داشت.
- به پاکسازی و سلامت روده هم اهمیت دهید!
   سالم بودن روده نقش بسیار مهمی در سلامت و شادابی پوست دارد! روده های سالم می توانند موجب از بین بردن سموم مختلف در بدن شوند و از این طریق مانع از ایجاد جوش و آکنه در پوست خواهند شد.  ساده ترین راه برای حفظ سلامت و پاکسازی روده این است که مصرف مواد غذایی سرشار از سولفورفان مانند کلم بروکلی، گل کلم، کلم، کلم پیچ را افزایش دهید. این مواد غذایی نه تنها باعث پاکسازی روده ها می شوند بلکه سطح آنتی اکسیدان در بدن را هم افزایش خواهند داد و کمک می کنند تا پوستی بهتر و سالم تر داشته باشید.
- روند آرایش خود را چک کنید!
   همه خانم ها آرایش کردن را دوست دارند اما واقعیت این است که مواد آرایشی می توانند خیلی راحت موجب خراب شدن پوست شوند! پس علاوه بر اینکه لازم است که از محصولات آرایشی خوب و باکیفیت استفاده کنید باید در رابطه با پاک کردن آرایش از روی صورت هم دقت زیادی داشته باشید و مواد آرایشی را به درستی از روی پوست پاک کنید تا پوست شما فرصت نفس کشیدن داشته باشد. بهتر است که آرایش را در دو مرحله پاک کنید تا از تمیز شدن پوست خود مطمئن شوید. علاوه بر این لازم است اسفنج ها و براش های آرایشی را به طور مرتب تمیز کنید تا هیچ گونه آلودگی و باکتری از این طریق به پوست منتقل نگردد.
- استرس خود را کاهش دهید و آرامش بیشتری داشته باشید!
   استرس تاثیرات منفی بسیار زیادی بر روی پوست دارد و می تواند خیلی راحت موجب بروز پیری زودرس و همچنین کدر شدن پوست شود! علاوه بر این زمانی که شما استرس زیادی دارید، بدن هورمونی به نام کورتیزول ترشح می کند که اکسیژن را مسدود کرده و موجب می شود تا مواد مغذی به پوست نرسند! مدیتیشن یک راه حل عالی برای کاهش استرس است و نه تنها کمک می کند تا ذهن سالمتری داشته باشید بلکه در حفظ سلامت و زیبایی پوست هم بسیار موثر خواهد بود. 
- تحرک داشته باشید
   ورزش منظم نه تنها موجب می شود تا بدن سالم تری داشته باشید بلکه تاثیرات بسیار خوبی هم بر روی پوست شما خواهند داشت! ورزش و تحرک باعث افزایش گردش خون در بدن می شود و کمک م کند تا سلول های پوست ترمیم و بازسازی شوند و همچنین موجب می شود تا انواع سموم خطرناک از بدن دفع شوند. علاوه براین تحرک و روزش موجب می شود تا استرس به مقدار خیلی زیادی کاهش پیدا کند و از این طریق هم بر روی سلامت و زیبایی پوست موثر خواهد بود.

بهترین روش داشتن پوست سالم بدون محصولات مراقبت از پوستReviewed by آرایشگاه on Jun 16Rating: 3.0بهترین روش داشتن پوست سالم بدون محصولات مراقبت از پوستبرای داشتن پوستی سالم و شاداب علاوه بر استفاده از محصولات مراقبت پوست باید عادات و روند زندگی روزانه خود را نیز در این راستا برنامه ریزی کنید. در این مقاله بهترین روش داشتن پوست سالم بدون محصولات مراقبت از پوست را آموزش می دهیم.

برای داشتن پوستی سالم و شاداب علاوه بر استفاده از محصولات مراقبت پوست باید عادات و روند زندگی روزانه خود را نیز در این راستا برنامه ریزی کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *