مزایای صابون رغال فعال
فواید صابون زغال فعال برای زیبایی پوست
آبان ۱۹, ۱۳۹۷
پوشش دهی جوش های خشک
روش پوشش دادن جوش خشک و پوسته پوسته شده
آبان ۲۰, ۱۳۹۷

مراقبت از پوست بعد از خوابیدن با آرایش

مراقبت شبانه از پوست

مراقبت از پوست بعد از خوابیدن با آرایش

مراقبت از پوست بعد از خوابیدن با آرایش

    برای همه ما خانم ها پیش آمده است که از فرط خستگی با آرایش خوابیده ایم و قبل از خوابیدن پوست صورت خود را تمیز نکرده باشیم. اما صبح بعد از بیدار شدن ممکن است با مواردی از قبیل: پوست خیلی خشک شده، پر از جوش شده و یا خیلی مات و بی رنگ شده مواجه شوید. اگر با آرایش خوابیدید، باید روز بعد دو برابر حالت عادی به پوست و چشم های خود رسیدگی کنید. در ادامه مطلب به شما آموزش می دهیم که اگر با آرایش خوابیدید صبح روز بعد چه کارهایی را برای مراقبت از پوست خود انجام دهید. 
- قدم اول – نترسید!
   قطعا پوست صورت با آن حجم از کرم پودر و ریمل و سایه چشم خوشحال و سالم نیست، ولی نباید وحشت زده شوید، اولین قدم این است که آرامش خود را کاملا حفظ کنید و آماده شوید که به پوست صورت خود برسید. 
- قدم دوم – دوبار تمیز کنید!
   در این مرحله بهتر است که از یک آرایش پاک کن بر پایه روغن استفاده کنید که تمام آرایش و چربی را از صورت شما کاملاً پاک کند، سپس از یک آرایش پاک کن فومی استفاده کنید که پوست را عمیقا از آلودگی و هر چه که باقی مانده پاک کند.
- قدم سوم – لایه برداری و تمیز کردن منافذ
   با یک اسکراب صورت ملایم پوست را به ملایمت تمیز کنید تا هر چه آلودگی داخل منافذ پوست مانده است را پاک و تمیز کند. این کار به پوست کمک می کند که هر مرطوب کننده و سرم مغذی که به آن میزنید را به خوبی جذب کند. اما اگر پوست به شدت حساسی دارید که ممکن است آسیب ببیند، این مرحله را می توان حذف کرد. 
- قدم چهارم – یک ماسک آبرسان استفاده کنید
   دقیقا بعد از اسکراب کردن یک ماسک آبرسان قوی روی صورت خود قرار دهید تا هم به پوست غذارسانی شود و هم رطوبت مورد نیاز آن تامین گردد. استفاده از ماسک آبرسان خطر جوش زدن و آسیب ها احتمالی بعد آن را به شدت کاهش می دهد.
- قدم پنجم – درمان جوش ها
   استفاده از کرم های مخصوص درمان فوری جای جوش (مثل Kiehl’s Breakout Control Targeted Acne Spot) می تواند به سرعت جای جوش هایی که دیشب زده شده اند را کاهش داده و محو کند.
- قدم ششم – مرطوب کردن پوست
   حال نوبت این است که از یک مرطوب کننده به شدت قوی و تغذیه کننده استفاده کنید که هم پوست را درخشان و شاداب می کند هم خیال شما را بابت سلامت پوست راحت می کند. 
- قدم هفتم – به پوست خود استراحت دهید
   روز بعد ترجیحاً آرایش نکنید و در طول شب از ماسک های مرطوب کنده استفاده کنید تا شادابی و طراوات به پوست بازگردد. 

مراقبت از پوست بعد از خوابیدن با آرایشReviewed by آرایشگاه on Nov 11Rating: 3.0مراقبت از پوست بعد از خوابیدن با آرایشزمانی که با آرایش می خوابید روز بعد برای مراقبت از پوست باید دو برابر حالت همیشگی به پوست خود رسیدگی کنید تا پوست جوان و شاداب بماند. در این مقاله نحوه مراقبت از پوست بعد از خوابیدن با آرایش را به شما آموزش می دهیم.

زمانی که با آرایش می خوابید روز بعد برای مراقبت از پوست باید دو برابر حالت همیشگی به پوست خود رسیدگی کنید تا پوست جوان و شاداب بماند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *