آموزش درست کردن نرم کننده مو
نرم کننده مو طبیعی و خانگی
آبان ۷, ۱۳۹۷
روغن گرم برای موی خشک
درمان موهای خشک با روغن گرم
آبان ۸, ۱۳۹۷

مراقبت از پوست به سبک سلبریتی ها

بهترین روش مراقبت از پوست

مراقبت از پوست به سبک سلبریتی ها

مراقبت از پوست به سبک سلبریتی ها

   تقویت و مراقبت از پوست صورت و بدن یکی از مهم ترین نکاتی است که خانم ها باید به ان بسیار دقت کنند. زیرا پوست لباس اول شما است و زیبایی شما با آن نمایان می شود. برای مراقبت از پوست محصولات و حتی ورشه ای مختلفی وجود دارد. بسیاری افراد مشهور، بازیگران، خواننده ها و سلبریتی ها پوستی شفاف و زیبا دارند. در این مقاله نحوه مراقبت از پوست را به سبک این افراد مشهور به شما آموزش می دهیم. 
- روش مراقبت از پوست مارگو رابی - Margot Robbie
   او معمولا پاکسازی از پوست خود را در حمام انجام می دهد اما برای این کار زمان زیاد و مراحل مختلفی را انجام نمی دهد. او از ماسک های ورقه ای برای لایه برداری و پاکسازی پوست خود استفاده می کند و از این روش بسیار راضی است. به علاوه هر شب از پاک کننده و مرطوب کننده نیز استفاده می کند تا پوست خود را برای شروع روز جدید آماده سازد.
- روش مراقبت از پوست کاملیا کابیو - Camila Cabello
   او هر روز از پوست خود لایه برداری می کند تا مواد آرایشی، گردو غبار و آلودگی هایی که در طول روز روی پوست جمع شده را پاکسازی نماید. او در طول روز فعالیت های زیادی انجام می دهدو در مکان های مختلفی حضور دارد و به همین دلیل به پاکسازی عمیقی برای پوست خود نیاز دارد. او بعد از لایه برداری از پوست، از مرطوب کننده حاوی عسل استفاده می کند و گاهی هم از انواع ماسک های صورت مانند ماسک خاک رس یا ماسک عسل نیز استفاده می کند.
- روال مراقبت از پوست کیت وینسلت - Kate Winslet
   او همیشه آرایش صورت خود را با استفاده از پاک کننده آرایش Tracie Martyn Amla Purifying پاک می کند و معتقد است که این محصول حس تازگی و شادابی خوبی به وجود می آورد و همچنین و عطر و بویی عمیق و خوب دارد و پاکسازی عمیق، راحت و بدون دردسری هم برای پوست صورت انجام می دهد. او با استفاده از یک اسفنج تخت به خوبی پوست خود را پاک می کند تا تمام این پاک کننده از روی پوستش پاک شوند و برای اینکه خشکی پوست خود را برطرف کند معمولا از تونر لانکوم (Lancôme Toner Comfort) استفاده می کند.
- روال مراقبت از پوست دوتزن کروس - Doutzen Kroes
او می گوید مهم ترین چیزی که باید برای مراقبت از پوست انجام دهید این است که شب ها قبل از رفتن به رختخواب آرایش صورت را پاک کنید. هیچ چیزی به اندازه خوابیدن با آرایش برای پوست مضر نیست! او برای این کار از پاک کننده دو مرحله ای استفاده می کند و در آخر با شستن صورت با آب و استفاده از مرطوب کننده پوست خود را تمیز می کند.
- روال مراقبت از پوست ال فانینیگ - Elle Fanning
از نظر او مراقبت از پوست، یکی از کارهای ارزشمند است که موجب می شود تا احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و از داشتن پوستی سالم و بدون عیب و نقص لذت ببرید! او روزانه مقدار زیادی مرطوب کننده و کرم ضد آفتاب استفاده می کند و معتقد است که باید شب ها بدون آرایش به رختخواب رفت!
- روش مراقبت از پوست وینی هارلو - Winnie Harlow
   او معمولا از روش های مراقبت از پوست ساده استفاده می کند و اگر مدت زمان بسیار زیادی بیرون از منزل باشد حتما از انواع ماسک صورت استفاده می کند. برای پاکسازی روزانه پوست خود از صابون سیاه آفریقایی استفاده کرده و معتقد است که این صابون بسیار خالص است و پوست را تمیز نگه می دارد. او معمولا محصولات مراقبت از پوست طبیعی و بدون آلرژی را انتخاب میکند و عاشق کرم بهبود دهنده پوست Eau Thermale Avène است.

مراقبت از پوست به سبک سلبریتی هاReviewed by آرایشگاه on Oct 30Rating: 3.0مراقبت از پوست به سبک سلبریتی هابسیاری از افراد مشهور مراقبت های ویژه ای از پوست خود را انجام می دهند تا پوست همیشه صاف، تمیز و شفاف باشد و زیبایی آن ها را دوچندان کند. در این مقاله مراقبت از پوست به سبک سلبریتی ها را آموزش می دهیم.

بسیاری از افراد مشهور مراقبت های ویژه ای از پوست خود را انجام می دهند تا پوست همیشه صاف، تمیز و شفاف باشد و زیبایی آن ها را دوچندان کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *