آموزش استفاده از ماسک صورت
نحوه استفاده از ماسک صورت
آذر ۳, ۱۳۹۷
تزریق بوتاکس، فیلر
بهترین زمان عمل زیبایی و تزریق بوتاکس و فیلر
آذر ۳, ۱۳۹۷

مراقبت پوست با قارچ برفی

مراقبت پوست، قارچ برفی

مراقبت پوست با قارچ برفی

مراقبت پوست با قارچ برفی

   انسان قرن ها است که با کشف کردن مواد طبیعی و تاثیرات آن ها، توانسته اند روش های مراقبت از پوشت را گسترش دهند. اما تا به حال هیچ چیزی به اندازه قارچ برفی (snow mushroom) شگفت انگیز نبوده است. این قارچ منحصر به فرد دارای خواص مرطوب کننده فوق العاده ای است که این روزها در ساخت انواع محصولات مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می گیرد. در این مطلب مزایای قارچ برفی در روند مراقبت از پوست را به شما آموزش می دهیم.
   snow mushroom یا remella Funciformus یک گیاه طبیعی است که در خط برف کوه های بلند در سراسر جهان رشد می کند. در طول زمستان های طولانی و سخت، این قارچ از الیاف گیاهی برای ذخیره انرژی ضروری استفاده می کند و از ماه های اولیه بهار به شکل معجزه آسایی شکوفا شده و شکل ظاهر خیلی زیبا و منحصر به فردی دارد. این گیاه دارای ساختار ژلاتینی به همراه سطح بالایی از مولکول های پلی ساکارید است که با شبیه سازی رطوبت پوست، به شیوه ای شبیه به اسید هیالورونیک، هیدراتاسیون خیلی خوبی را برای پوست ایجاد می کند. اسیدهیالورونیک تا 1000 برابر وزن خود آب را حفظ کرده و به همین دلیل است که در مرطوب کننده ها مورد استفاده قرار می گیرد.
   هر قارچ برفی می تواند تا 500 برابر وزن خود آب دخیره و نگه داری کند و به همین دلیل دارای خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی فوق العاده ای است و به دلیل دارا بودن ذرات خیلی ریز، به راحتی به پوست نفوذ می کند. به دلیل همین ویژگی منحصر به فرد، معمولا در ساخت مرطوب کننده ها، آبرسان ها و کرم های شب مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این دارای خواص ضدالتهابی و تکسین دهنده نیز است و به عنوان یک ماده طبیعی نقش بسیار مهمی در کلاژن سازی پوست دارد. بنابراین استفاده از محصولاتی که دارای عصاره قارچ برفی هستند می توانند تاثیر بسیار خوبی در حفظ رطوبت و آبرسانی پوست داشته باشند.
   سابقه تاریخی استفاده از قارچ برفی به 2000 سال پیش بر می گردد و زنان چینی از این قارچ برای داشتن پوست سالم استفاده می کردند. به طور کلی می توان گفت این گیاه از سال های خیلی دور در طب و مراقبت از پوست آسیایی مورد استفاده قرار می گرفته است. علاوه بر این در کشور چین از این نوع قارچ در تهیه نوعی سوپ هم استفاده می کنند. قارچ برفی به تازگی در کشورهای اروپایی هم شناسایی شده و استفاده از آن در ساخت محصولات مراقبت از پوست شروع شده است.

مراقبت پوست با قارچ برفیReviewed by سه رخ on Nov 24Rating: 2.5مراقبت پوست با قارچ برفیقارچ برفی گونه ای خارق العاده از انواع قارچ ها است که دارای خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی است و در محصولات مراقبت از پوست به کار می رود. در این مقاله مراقبت پوست با قارچ برفی را آموزش می دهیم.

قارچ برفی گونه ای خارق العاده از انواع قارچ ها است که دارای خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی است و در محصولات مراقبت از پوست به کار می رود.

2 دیدگاه ها

  1. sara گفت:

    واقعا عالیه برای مرطوب نگه داشتن پوست

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *