فواید دکلره صورت
مزایای دکلره کردن موی صورت
آبان ۲۷, ۱۳۹۷
بالم لب
بالم لب عسلی
آبان ۲۷, ۱۳۹۷

مراقبت از پوست لب

جوانسازی پوست

مراقبت از پوست لب

مراقبت از پوست لب

   معمولا در مطالب مربوط به ضدپیری پوست، لب ها نادیده گرفته می شوند. این درحالی است که اولین نشان های پیری پوست در اطراف لب خود را نشان می دهند. با افزایش سن معمولا تغییرات کلیدی در لبها اتفاق می افتد. کم شدن حجم لب، تغییر شکل لب ها و ایجاد خطوط ریز در اطراف لب همگی نشانه هایی از پیر شدن لبها می باشند. البته این نشانه ها در افراد سیگاری، افرادی که پوست روشن و نازک دارند و یا اینکه مدت زمان زیادی در زیر نور خورشید قرار می گیرند زودتر از بقیه ایجاد خواهد شد. پس بهتر است در کنار مرطوب کردن لبها مراقبت های ویژه تری از پوست لب داشته باشید تا ظاهر لب ها همچنان زیبا و جذاب باقی بماند. در ادامه مطلب روش های مناسب برای مراقبت از پوست لب ها را به شما آموزش می دهیم:
- سرم لب - Lip Serums
   سرم های مخصوص لب حاوی ترکیبات ضدپیری و آبرسان بسیار خوبی هستند که پوست لب به این ترکیبات نیاز دارد. برخی از این سرم ها دارای رتینول هستند که باعث افزایش کلاژن سازی در پوست لب شده و کمک می کنند تا رنگ تیره و لکه های تیره روی لب محو و ناپدید شوند. علاوه بر این سرم هایی که دارای مشتقات ملایمی به نام Retinol 8 هستند می توانند خطوط ریز در اطراف لب ررا کاهش دهند. این سرم های ضدپیری معمولا حاوی سرامیدها (ceramides)، اسید هیالورونیک ( hyaluronic acid)، پپتید (peptides)، چندین نوع آنتی اکسیدان و روغن نارگیل هستند که موجب آبرسانی فوق العاده به پوست لب ها شده و به لب ها حجم خوبی می بخشند.
- لیزر و لایه برداری از پوست لب
   یک درمان لیزری سریع و یا لایه برداری از پوست لب با مواد شیمیایی می تواند خیلی سریع و راحت خطوط و رنگدانه های ایجاد شده بر روی لب و اطراف لب ها را از بین ببرد. استفاده از لایه بردارهای مخصوص پوست لب که دارای آلفا هیدروکسی اسید هستند می توانند تاثیر ضدپیری خیلی خوبی بر روی پوست لب داشته باشند. به علاوه استفاده از روش درمانی microneedling که با یا بدون فرکانس های رادیویی انجام می شود هم می تواند باعث افزایش کلاژن سازی در پوست اطراف لب ها شود و آسیب های کوچکی که در این قسمت از صورت ایجاد شده را از بین ببرد. 
- تزرق لب
   تمام تزریق هایی که بر روی لب ایجاد می شود لزوما به خاطر حجم دادن و پر کردن لب ها نیست! با افزایش سن، خط سفید اطراف لب از بین رفته و به همین دلیل شکل و ظاهر طبیعی لب ها ممکن است با تغییراتی همراه باشد. از بین رفتن خط طبیعی لب باعث می شود تا بعد از رژلب زدن شکل لب ها زیبا نشود و یا اینکه رژلب روی پوست پخش شود. استفاده از پرکننده های لب کمک می کند تا خط طبیعی لب بازسازی شده و شکل و ظاهر لبها به حالت طبیعی و اولیه بازگردد. تزریق های لب که حاوی اسید هیالورونیک هستند می توانند به صورت خیلی ظریف شکل و ظاهر لب ها را مشخص تر و بهتر کنند بدون اینکه تغییر چشمگیری در حجم و اندازه لب ها ایجاد شود. البته اگر قصد دارید چین و چروک و یا خطوطی که در اطراف لب ها ایجاد شده را از بین ببرید می توانید  از چند قطره بوتاکس برای پوست اطراف لب هم استفاده کنید تا عضلات اطراف لب که شل شده اند را سفت و محکم کنید. 
- توصیه های کلی برای مراقبت از پوست لب
    بهترین توصیه این است که همیشه از کرم ضدآفتاب استفاده کنید و بهتر است که رژلب هایی را انتخاب کنید که دارای SPF 30 هستند. از آنتی اکسیدان های موضعی برای پوست اطراف لب استفاده کنید تا پوست در برابر اشعه های مضر نور خورشید محافظت شود. علاوه بر این استفاده شبانه از رتینول هم کمک می کند تا پوست اطراف لب و لب ها سالم تر و جوان تر باشند.

مراقبت از پوست لبReviewed by آرایشگاه on Nov 18Rating: 2.5مراقبت از پوست لببرای مراقبت از پوست لب ها و جلوگیری از ایجاد خطوط ریز در اطراف لب باید از محصولات مراقبت از پوست لب استفاده کنید تا لب ها شاداب و جوان بمانند. در این مقاله نحوه مراقبت از پوست لب را به شما معرفی می کنیم.

برای مراقبت از پوست لب ها و جلوگیری از ایجاد خطوط ریز در اطراف لب باید از محصولات مراقبت از پوست لب استفاده کنید تا لب ها شاداب و جوان بمانند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *