افزایش رشد موی فر
روش های افزایش رشد موهای فر (قسمت۱)
بهمن ۱۹, ۱۳۹۷
روش خشک شدن لاک
ترفندهای ساده خشک شدن سریع لاک ناخن
بهمن ۱۹, ۱۳۹۷

مراقبت از پوست با گیاه برنجاسف

گیاه برنجاسف

مراقبت از پوست با گیاه برنجاسف

مراقبت از پوست با گیاه برنجاسف

   یکی از جدیدترین محصولات و در واقع گیاهان طبیعی مراقبت از پوست "برنجاسف" یا Mugwort است. برنجاسف که اسم علمی آن Artemisia Vulgaris (از خانواده درمنه ها) است، گیاهی چند ساله می باشد که سالیان دراز در طول قرن ها در فرهنگ های باستانی از ریشه آن استفاده می شده است. اگر اسم این گیاه کمی برای شما عجیب است به این دلیل است که از ایزدبانوی یونانی آرتمیس (Artemis) گرفته شده که خدای شکار، ماه و باروری بوده اند. این گیاه در قرن پنجم بعد از میلاد توسط قبایل آنگلو-ساکسون به عنوان گیاهی مقدس شناخته شد و رومی های باستان این گیاه را در اطراف جاده ها میکاشتند که مسافران بتوانند روی آن استراحت کنند. از طرفی از این گیاه برای ساخت داروهایی در جهت سوء هاضمه، افزایش گردش خون و کم کردن دردهای قاعدگی استفاده می شد.
   امروزه گیاه برنجاسف در زمینه های زیبایی به شدت مورد استفاده قرار می گیرد، به خصوص در فرهنگ زیبایی کره ای. این گیاه توانایی بسیار زیادی در شفاف کردن و درخشان کردن سریع پوست دارد. برنجاسف یا ماگ ورت هیچ قسمت اضافی و دور ریختنی ندارد و تمام قسمت های آن قابل استفاده هستند( از گل ها تا ریشه). همچنین در مدل های مختلفی از کرم های تغذیه کننده تا گیاه خشک، پودر و چای وجود دارند. این گیاه سرشار از آنتی اکسیدان بوده و کلی خواص سلامتی برای بدن دارد: از کمک به درمان دردهای مفصلی تا مواردی مربوط به سوءهاضمه.
   اگر به دنبال ماده ای چند کاره هستید که برای پوست خود استفاده کنید می توانید از گیاه برنجاسف استفاده کنید. این گیاه دارای خواص آنتی باکتریال بوده و می تواند به عنوان درمانی مناسب برای اکثر مشکلات پوستی استفاده شود (از انواع آکنه تا راش های پوستی و لکه ها) اگر در فصل زمستان پوستی خشک و آسیب دیده دارید، برنجاسف مانند یک ناجی عمل می کند. زیرا سرشار از ویتامین E و مرطوب کننده است که مقاومت پوست را افزایش داده و به سلامتی پوست کمک می کند. اگر پوستی مبتلا به اگزما یا پسوریاسیس دارید، برنجاسف با خواص ضد التهابی به آرامش پوست و کاهش قرمزی آن کمک می کند. این گیاه به صورت پودر، چای و ماسک صورت مورد استفاده قرار می گیرد.

مراقبت از پوست با گیاه برنجاسفReviewed by آرایشگاه on Feb 8Rating: 2.5مراقبت از پوست با گیاه برنجاسفگیاه برنجاسف یکی از گیاهان دارویی و پرهاصیت برای پوست است که انواع جوش و اگزما را در پوست درمان کرده و موجب تقویت پوست می شود. در این مقاله مراقبت از پوست با گیاه برنجاسف را آموزش می دهیم.

گیاه برنجاسف یکی از گیاهان دارویی و پرهاصیت برای پوست است که انواع جوش و اگزما را در پوست درمان کرده و موجب تقویت پوست می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *