انواع رایحه عطر
قسمت های مختلف رایحه عطر
شهریور ۱۲, ۱۳۹۷
HDابرو چیست
HD ابرو
شهریور ۱۳, ۱۳۹۷

مواد شیمیایی مضر در محصولات آرایشی

مضرات محصولات آرایشی

مواد شیمیایی مضر در محصولات آرایشی

مواد شیمیایی مضر در محصولات آرایشی

- پارابن - Parabens
   اگرچه بارابن ها توسط کمیته علمی اروپایی مورد توجه قرار گرفته اند و بیان شده که مقدار کم و تعریف شده آن ها هیچ خطر و ریسکی برای بدن ندارد اما بهتر است که در انتخاب محصولاتی که دارای این ماده شیمیایی هستند دقت کنید و همیشه به دنبال محصولاتی باشید که دارای نشان ‘paraben-free’ باشند.
- فتالات - Phthalates
   این ماده شیمیایی هم در ساخت بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی مثل انواع شامپوها، مواد شوینده بدن، پاک کننده های خانگی و ...  و به طور کلی در محصولاتی که دارای بسته بندی پلاستیکی هستند وجود دارد. بهترین پیشنهاد این است که از محصولاتی استفاده کنید که دارای بسته بندی شیشه ای و غیر پلاستیکی هستند. توصیه می کنیم محصولات داری فتالات را دور از نور خورشید نگه داری کنید و تا تاریخ انقضای تعیین شده روی محصول، از آن ها استفاده نمایید.
- کرم های ضدآفتاب شیمیایی
   هاوایی (Hawaii) به تازگی اخباری مبنی بر ممنوعیت استفاده از کرم های ضدآفتاب شیمیایی که حاوی oxybenzone و octinoxate را اعلام کرده است و اینطور بیان کرده که این مواد شیمیایی می توانند بر روی هورمون ها و غدد درون ریز بدن تاثیر گذار باشند. اگر در این رابطه نگرانی دارید توصیه می کنیم که از زینک اکساید (zinc oxide) یا تیتانیوم دی اکسید (titanium dioxide) استفاده کنید. این محصولات هم از پوست در برابر نور خورشید محافظت کرده و هم اینکه برای بدن و پوست مضر نمی باشند!

مواد شیمیایی مضر در محصولات آرایشیReviewed by آرایشگاه on Sep 4Rating: 2.5مواد شیمیایی مضر در محصولات آرایشیدر محصولات آرایشی تعدادی مواد شیمیایی و مضر وجود دارد که باید در انتخاب محصول خود دقت کنید و بهترین را انتخاب کنید. در این مقاله مواد شیمیایی مضر در محصولات آرایشی را معرفی می کنیم.

در محصولات آرایشی تعدادی مواد شیمیایی و مضر وجود دارد که باید در انتخاب محصول خود دقت کنید و بهترین را انتخاب کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *