آرایش چشم رزگلدی
مراقبت از پوست دور چشم
فروردین ۲۶, ۱۳۹۸
بهترین لنز
بهترین لنز تماسی برای چشمان شما
فروردین ۲۶, ۱۳۹۸

بهترین مواد غذایی برای شادابی پوست (قسمت ۲)

مواد غذایی برای شادابی پوست

بهترین مواد غذایی برای شادابی پوست (قسمت ۲)

بهترین مواد غذایی برای شادابی پوست (قسمت ۲)

   خانم ها و آقایان باید به صورت مرتب از پوست خود مراقبت کنند تا چهره ای جذاب و زیبا داشته باشند و مراقبت از پوست در سن های بالا بسیار مهم است. البته مهم نیست از چند محصول برای حفظ سلامت و زیبایی پوست خود استفاده می کنید! زیرا اگر رژیم غذایی سالم و مفیدی نداشته باشید، این محصولات هم نمی توانند تاثیرات خوبی بر روی پوست شما داشته باشند. برای اینکه پوست به صورت طبیعی شاداب و درخشان باشد باید انواع مواد معدنی، ویتامین و ... را از مواد غذایی سالم و مفید دریافت کنید تا هم پوست سالم تر و جوان تری داشته باشید و هم اینکه سیستم گوارش بدن به بهترین شکل ممکن عمل کند.
   استفاده از مواد غذایی سالم و مفید برای پوست به شما کمک می کند تا رنگ پوست بهتری داشته باشید و مشکلات پوستی را تا حد امکان برطرف و درمان می کند. پس بنابراین توصیه می کنیم یک تجدید نظر جدید در رابطه با خوراکی ها و مواد غذایی که در طول روز مصرف می کنید، داشته باشید و این مواد غذایی سالم و مفید را در برنامه غذایی خود قرار دهید تا هم از فواید آن برای حفظ سلامت و شادابی پوست بهره مند شوید و هم اینکه بدن سالم تر و سرحال تری داشته باشید.
- عصاره طبیعی استخوان 
   عصاره طبیعی استخوان، یک منبع غنی از کلاژن است و می تواند سطح کشسانی در پوست را بهتر کند و همچنین موجب بهبود بافت کلی پوست می شود و ظاهر خطوط و چین و چروک پوست را تا حد زیادی کاهش می دهد. در واقع عصاره استخوان یکی از معدود مواد غذایی است که موجب تحریک تولید کلاژن در پوست شده و کمک می کند تا پوستی جوان تر و روشن تر داشته باشید.
- شکلات تلخ یا کاکائو
   شکلات تلخ (80 درصد به بالا) سرشار از آنتی اکسیدان است و مزایای سلامتی و زیبایی فوق العاده ای برای پوست و بدن دارد. شکلات تلخ نه تنها کمک می کند تا سطح کلسترول و فشار خون در حد طبیعی باقی بماند بلکه در حفظ سلامت و زیبایی پوست هم بسیار موثر است. کاکائو موجب افزایش جریان خون در پوست شده و پوست را هیدراته نگه می دارد. علاوه بر این سرشار از اسیدهای چرب و آنزیم های خام است که موجب افزایش تولید سلول های پوستی می شود و در نتیجه در درمان جوش و جای جوش بسیار موثر است. 
- انواع توت سیاه
   انواع توت و به ویژه توت هایی که دارای رنگ تیره هستند سرشار از آنتی اکسیدان بوده و تاثیر خوبی در پاکسازی و حفظ سلامت پوست دارند. علاوه بر این توت ها دارای محتوای قند طبیعی هستند و این امکان را به شما می دهد تا مصرف شکر را تا حد امکان کاهش بدهید و از این طریق هم از پوست خود مراقبت کنید.
- گردو
   گردو حاوی اسیدهای جرب طبیعی است که موجب تقویت لایه بیرونی پوست می شود و در حفظ رطوبت و نرمی پوست هم بسیار موثر است. علاوه بر این مقدار چربی طبیعی موجود در گردو هم می تواند در ترمیم انواع زخم های پوستی موثر باشد.

بهترین مواد غذایی برای شادابی پوست (قسمت ۲)Reviewed by آرایشگاه on Apr 15Rating: 3.0بهترین مواد غذایی برای شادابی پوست (قسمت ۲)برای حفظ زیبایی و سلامت پوست لازم است به تمام مواد غذایی که در طول روز مصرف میکنید دقت داشته باشید و خوراکی های سالم و مفید برای پوست رو بشتر مصرف کنید. در این مقاله بهترین مواد غذایی برای شادابی پوست را معرفی می کنیم.

برای حفظ زیبایی و سلامت پوست لازم است به تمام مواد غذایی که در طول روز مصرف میکنید دقت داشته باشید و خوراکی های سالم و مفید برای پوست رو بشتر مصرف کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *