مهم ترین عوارض لیفت مژه
عوارض لیفت مژه
آبان ۱۰, ۱۳۹۶
آرایش گربه ای
آرایش زمستانی: جذابیت گربه ای
آبان ۱۰, ۱۳۹۶

مواد لیفت مژه

آشنایی با مواد لیفت مژه

مواد لیفت مژه

مواد لیفت مژه

                به یاد داشته باشید در انتخاب آرایشگرتان باید دقیق باشید و سراغ بهترین آرایشگاه‌ها بروید.متخصصین زیبایی در آرایشگاه معتقدند موادی که در لیفت مژه استفاده می‌شود مواد مختلفی است که قسمت عمده آن را کراتین تشکیل می‌دهد. کراتین بر اثر ماندن روی مژه‌ها، تاحدودی به پایه آن نفوذ می‌کند و چیزی شبیه همان کراتینه کردن موهای سر است اما در ابعادی که برای مژه‌ها مناسب باشد. البته برای حالت گرفتن و تاثیر بهتر از مواد شیمیایی و گیاهی دیگری هم در کنار کراتین استفاده می‌شود. این مواد باعث می‌شود مژه‌ها ضخیم‌تر به نظر برسد.
 همه این موارد برای زمانی است که همه چیز در بهترین حالت آن باشد. اما گاهی اوقات ممکن است برخی از کسانی که لیفت مژه انجام می‌دهند برای کاهش هزینه‌ها و عدم تخصص، موادی استفاده کنند که برای مژه مناسب نباشد. مثلا کراتینه مو را با همان ابعاد برای مژه به کار ببرند.

مواد لیفت مژهReviewed by طناز لطفی on Nov 1Rating: 3.0مواد لیفت مژهمتخصصین زیبایی در آرایشگاه معتقدند موادی که در لیفت مژه استفاده می‌شود مواد مختلفی است که قسمت عمده آن را کراتین تشکیل می‌دهد. کراتین بر اثر ماندن روی مژه‌ها، تاحدودی به پایه آن نفوذ می‌کند .

مواد مختلفی است که قسمت عمده آن را کراتین تشکیل می‌دهد. کراتین بر اثر ماندن روی مژه‌ها، تاحدودی به پایه آن نفوذ می‌کند و چیزی شبیه همان کراتینه کردن موهای سر است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *