کاشت قالب ناخن
کاشت قالب برای چه کسانی مناسب است؟
آبان ۷, ۱۳۹۶
پودر فیکس آرایش
فیکساتور آرایش
آبان ۷, ۱۳۹۶

موس صورت بورژوا

مت موس بورژوا

موس صورت بورژوا

موس صورت بورژوا

   برند بورژوا در سال 1863 در یکی از بلوارهای بزرگ در منطقۀ تئاتری پاریس شکل گرفت. محصولات آرایشی بورژوا  اول بار توسط "جوزف آلبرت پانسین" بازیگر تئاتر،  که اولین موسس این برند بود به بازار عرضه شد . او در منزل شخصی خود برای بازیگران لوازم آرایشی و عطر درست می کرد. سال 1868 پانسین حق امتیاز محصولات خود را به الکساندر ناپلون بورژوا، معاون خود واگذار کرد.  Bourjoisدر سال 1897 نخستین تولید خود را با عنوان پودر برنج به بازار عرضه کرد که جهت نرم کردن پوست استفاده می شد. این محصول مورد استقبال و توجه بسیاری از خانم ها قرار گرفت. از همان زمان بود که بورژوا به عنوان یک مارک آرایشی بین المللی شناخته شد. اکنون برند بورژوا با 150 سال قدمت، یکی از برندهای مطرح لوازم آرایشی است که محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در سراسر دنیا به فروش می رساند و مورد توجه بسیاری از آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه و خانم های با سلیقه قرار گرفته است. 
   یکی از محصولات پرطرفدار برند بورژوا، موس مات کنندۀ بورژوا می باشد که یک موس سبک با پوششی بسیار بالا می باشد. این محصول سرشار از مواد معدنی است که برای پوست بسیار مفید است. موس صورت بورژوا به راحتی بر روی صورت خوابید9ه و پوشش آن جلوه ای بسیار طبیعی به پوست می دهد. این موس دارای فرمولاسیون سبک بوده که موجب بسته شدن منافذ صورت نشده و به پوست این اجازه را می دهد که به راحتی نفس بکشد و رطوبت مورد نیاز خود را از دست ندهد.
   ویژگی های اصلی این محصول شامل: غنی شده با مواد معدنی، پوشش دهی یکدست، بافت نرم و سبک، با قابلیت تنفس پوست، ماندگاری طولانی، مات کننده، بدون ایجاد ماسیدگی، جلوگیری از براق شدن پوست، تائید و آزمایش شده توسط آزمایش های درماتولوژیک، ضد حساسیت و مناسب برای آرایش روزانه می باشد. این مت موس برای افرادی که پوست چرب و مختلط دارند مناسب می باشد و کاملا سازگار با پوست است. علاوه بر پوشش یکدست و طبیعی که این مت موس ایجاد می کند، مانع از آسیب به بافت صورت خواهد شد و موجب کاهش نواقص پوست صورت که ناشی از عدم کنترل چربی و یا کاهش رطوبت پوست است، خواهد شد.

موس صورت بورژواReviewed by سه رخ on Oct 29Rating: 3.0موس صورت بورژواموس صورت بورژوا یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین انواع موس است که دارای بافتی سبک بوده و با مواد معدنی غنی شده است. در این مقاله شما را با این موس آشنا می کنیم.

موس صورت بورژوا یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین انواع موس است که دارای بافتی سبک بوده و با مواد معدنی غنی شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *