بیماری ناخن
بیماری عفونت‌های باکتریایی ناخن
آبان ۱۱, ۱۳۹۶
مهم ترین مواد غذایی مفید رشد و تقویت ناخن
مواد غذایی مفید رشد و تقویت ناخن
آبان ۱۱, ۱۳۹۶

موس صورت میبلین

مت موس میبلین

موس صورت میبلین

موس صورت میبلین

   موس مات کنندۀ میبلین یکی از پرطرفدارترین محصولات آرایشی است که یکی از روش های مناسب برای داشتن پوستی کاملا یکدست و صاف است. این محصول حالتی نرم و پفکی دارد و به راحتی روی پوست نشسته و هرگز بر روی صورت پوسته پوسته نخواهد شد و بر روی پوست صورت نمی ماسد. مت موس میبلین حاوی روغن جوجوبا بوده که تمامی عیوب سطحی پوست را به صورت کامل می پوشاند و در نهایت سطح پوست را برای یک آرایش بی عیب و نقص آماده می کند.  مت موس میبلین برای انواع پوست های نرمال،چرب،مختلط مناسب می باشد. 
   مت موس میبلین از جمله مواد آرایشی است که به دلیل بافت سبکی که دارد مانع از ایجاد حس سنگینی بر روی پوست می گردد و ماندگاری بسیار بالایی دارد. به علاوه اتین محصول حاوی 
spf15 است که نیاز به استفاده از ضد آفتاب را برطرف می سازد. این کرم آرایشی موجب بسته شدن روزنه های سطح پوست نشده و در تمام مدت به پوست اجازه تنفس خواهد داد. از ویژگی های اصلی این محصول می توان به پوشش دهی یکدست، بافت نرم و سبک، ماندگاری طولانی، مات کننده، جلوگیری از براق شدن پوست، حاوی ضد آفتاب، تائید و آزمایش شده توسط متخصصین پوست، بدون عطر، ضد حساسیت و تنوع رنگ بندی اشاره کرد. 

 

موس صورت میبلینReviewed by سه رخ on Nov 2Rating: 3.0موس صورت میبلینموس صورت میبلین یکی از پرطرفدارترین محصولات آرایشی می باشد که دارای بافتی سبک و نرم بوده و ماندگاری طولانی دارد. در این مقاله شما را با این مت موس آشنا می کنیم.

موس صورت میبلین یکی از پرطرفدارترین محصولات آرایشی می باشد که دارای بافتی سبک و نرم بوده و ماندگاری طولانی دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *