آرایشگاه
آرایش گونه
آبان ۱۲, ۱۳۹۶
مارک پنکک
بهترین مارک پنکک
آبان ۱۲, ۱۳۹۶

کرم موس کنویس

موس صورت کنویس

کرم موس کنویس

کرم موس کنویس

   بسیاری از خانم ها برای پوشاندن ناهمواری ها و نواقص صورت خود از کرم های موس استفاده می کنند. بیشتر ناهمواری های موجود در چهره شامل: شیار های عرضی در پیشانی، شیارهای طولی بین ابروان، کنار چشم ها و دهان و بروی گونه ها است. این ناهمواری ها علاوه بر عوامل محیطی نظیر آفتاب ، ناشی از کمبود کلاژن در لایه درمی پوست نیز می باشند. کلاژن مهم ترین پروتئین در بدن بوده که از تشدید روند پیری جلوگیری می‌کند، به همین دلیل باعث دوام پوست و جوان سازی آن خواهد شد. یکی از راه های محافظت از پوست و از بین بردن چروک ها، استفاده از محصولاتی است که  اکتیو های موردنیاز پوست را داشته باشند. در این راستا شرکت فروغ آریا گستر محصول منحصر به فردی به نام کرم موس کنویس را به مشتریان خود عرضه می کند. 
نحوه ی استفاده 
   ابتدا رنگ ایده آل پوست خود را پیدا کرده سپس کرم موس را روی خط چانه امتحان کنید و در نور روز آن را چک کنید. اگر بدون مالیدن کرم، رنگ آن ناپدید شد، پس رنگ کرم موسی که انتخاب کرده اید، عالی است. باید برای داشتن زمینه مناسب، پوست خود را آماده کرده و از تمیز و مرطوب بودن پوست مطمئن شوید. به مدت پنج دقیقه برای جذب مرطوب کننده بر روی پوست منتظر بمانید. آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه توصیه می کنند که اگر پوشش دهی کم را از کرم می خواهید، پس کرم را با انگشت روی پوست پخش کرده و برای پوشش بیشتر از اسفنج یا پد مخصوص استفاده کنید. می توانید بعداز کرم موس از کانسیلر استفاده کنید؛ قبل از استفاده از کرم موس، از کانسیلر استفاده کرده و سپس موس را بر روی پوست بزنید. زمینه کرم موس مانع از چروک شدن کانسیلر خواهد شد. بهتر است از کانسیلر سبک و یک درجه روشن تر از پوست خود استفاده کنید.
تأثیر کرم موس:
   موس کنویس پوشش یکدست و مناسبی به چهره داده و مانع از براق شدن پوست می شود. در نتیجه ظاهری طبیعی بعد از آرایش ایجاد می کند. 

کرم موس کنویسReviewed by سه رخ on Nov 3Rating: 3.0کرم موس کنویسکرم موس وصرت کنویس کرمی است با پوشش دهی بالا و بافتی سبک که چین و چروک ها و ناهواری های صورت را به صورت کامل پوشش می دهد. در این مقاله شما را با این محصول بیشتر آشنا می کنیم.

کرم موس وصرت کنویس کرمی است با پوشش دهی بالا و بافتی سبک که چین و چروک ها و ناهواری های صورت را به صورت کامل پوشش می دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *