تزریق ژل و بوتاکس
مراقبت های بعد از تزریق ژل
آبان ۱۴, ۱۳۹۶
آموزش نحوه لاک زدن
نحوه لاک زدن
آبان ۱۴, ۱۳۹۶

موس صورت گلدن رز

مت موس گلدن رز

موس صورت گلدن رز

موس صورت گلدن رز

   گلدن رز یکی از محبوب ترین برندهای لوازم آرایش می باشد که با قیمت و کیفیت مناسب توانسته است در بین خانم های ایرانی محبوبیت زیادی کسب نماید. در واقع محصولات آرایشی گلدن رز جزو زیر مجموعه خانواده برند ارکول هستند که یکی از معتبرترین برندهای لوازم آرایش در ترکیه است.
Golden-Rose محصولات آرایشی متنوعی مانند انواع لاک با کیفیت در رنگ های مختلف ، انوع رژها ی مدادی ، رژگونه و ... را دارد. ارکول یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان محصولات آرایشی در ترکیه می باشد که محصولات خود را با برندهای گلدن رز، کلاسیک، میس سلن و امیلی به بازار عرضه می کند. یکی از محصولات تولیدی توسط این کمپانی موس صورت گلدن روز می باشد.
   در واقع موس مات کننده یکی از  محصولات پر طرفدار از برند گلدن رز می باشد که دارای بافتی سبک است که به راحتی بر روی پوست قرار می گیرد. این موس ظاهری نرم، مات و یکدست را بر روی پوست ایجاد خواهد کرد که هیچگونه حس سنگینی بر جای نخواهد گذاشت. رنگدانه های ریز این محصول، پوششی طبیعی، نرم و صاف را به پوست بخشیده که برای مدت زمان طولانی ماندگاری دارد. از ویژگی های این محصول می توان به بافت بسیار سبک و ماندگاری طولانی، پوششی طبیعی و نرم، ایجاد نمای مات و رنگ دانه های قوی آن اشاره کرد. این مت موس برای آرایش های روزانه و انواع پوست مناسب می باشد. 

موس صورت گلدن رزReviewed by سه رخ on Nov 5Rating: 3.0موس صورت گلدن رزمت موس گلدن رز یکی از محبوب ترین محصولات آرایشی است که برای انواع پوست و آرایش روزانه مناسب می باشد. در این مقاله شمار را با این مت موس آشنا خواهیم کرد.

مت موس گلدن رز یکی از محبوب ترین محصولات آرایشی است که برای انواع پوست و آرایش روزانه مناسب می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *