معرفی رژگونه لانکوم
رژگونه لانکوم
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۷
بهترین آرایشگاه عروس
انتخاب آرایشگاه عروس
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۷

میوه ضد جوش صورت

میوه های ضد آکنه

میوه ضد جوش صورت

میوه ضد جوش صورت

   جالب است بدانید میوه هایی در طبیعت وجود دارند که مانع از ایجاد جوش در پوست می شوند. میوه هایی که به دلیل خواصی که دارند پوست را تقویت کرده و هر گونه جوش و لک را از سطح پوست پاک می کنند. در این مقاله سعی داریم ده میوه ضد جوش صورت را به شما معرفی کتیم: 
1- سیب:
   سیب دارای آنزیم پکتین می باشد که سموم موجود در معده را پاکسازی کرده و پوست آن که دارای آنتی اکسیدان هایی برای جوان نگه داشتن پوست انسان است مانع از پیشرفت آکنه می شود.
2- موز:
   موز به عنوان یک ماده غذایی پروبیوتیک شناخته شده که حاوی باکتری های زنده ای است که باکتری های خوب موجود در روده بزرگ را تغذیه می کنند. با تسهیل تولید باکتری های خوب، موز به شستشوی باکتری های بد ایجاد کننده آکنه کمک می کند  و با لکه های پوست مبارزه خواهد کرد. 
3- لیمو:
   لیمو به دلیل داشتن آلفا هیدروکسی اسید یا اسید سیتریک، پوست مرده را تقویت می کند و موجب تحریک قابلیت ارتجاعی پوست می شود و رشد سلول های جدید پوست را افزایش می دهد. اگر آب لیمو کاملا ارگانیک باشد، برای مبارزه با آکنه بسیار مؤثر است. لیمو با ایجاد تعادل PH پوست، موجب جوان ماندن و بانشاط شدن صورت می شود.
4- آناناس:
   آناناس دارای حالت قلیایی بالای است که PH پوست را متعادل کرده و از این طریق پوست را از دست باکتری های آکنه زا نجات می دهد. به علاوه، آناناس حاوی آنزیم هضم پروتئین به نام بروملین می باشد که موجب کاهش التهاب و ورم در ناحیه معده و روده خواهد شد. آناناس حاوی ویتامین C بالایی است که به کمک آن، پوست را سالم نگه خواهد داشت. توصیه می کنیم روزانه دو برش آناناس میل کنید.
5- گیلاس:
   گیلاس سرشار از مواد معدنی و ویتامین های A و C می باشد و نه تنها سموم موجود در خون را دفع کرده بلکه با باکتری های آکنه زا نیز مبارزه خواهد کرد. آب گیلاس دارای خواص ضد باکتری HSJ که می تواند به سرعت آکنه را از بین برده و با بی خوابی که عامل تشدید کننده آکنه محسوب می شود نیز مقابله می کند.
6- توت فرنگی:
   توت فرنگی به دلیل داشتن آنتی اکسیدان های قوی، یک ضد آکنه قوی می باشد. آب توت فرنگی، سرشار از آلفا هیدروکسی اسید و ویتامین C بوده که به طور مؤثری سلول های مرده پوست را از بین می برد و موجب تقویت سلول های جوان پوست خواهد شد و با این روش، جوانی را به پوست باز می گرداند.
7- زرد آلو:
   زرد آلو سرشار از فیبر، ویتامین A و ویتامین های گروه B کمپلکس است. قرار دادن زردآلو به عنوان یکی از اجزای اصلی رژیم غذایی ضد آکنه بسیار ضروری است زیرا به طور مؤثری با مشکلات آکنه مبارزه می کند.
8- انگور:
   انگور سرشار از ویتامین C است و در پیشگیری از آکنه بسیار مفید است. انگور مانند سایر مرکبات نیمه گرمسیری باعث حفظ سلامتی پوست خواهد شد البته به شرطی که از آن بطور مرتب استفاده کنید.
9- گلابی:
   گلابی سرشار از مواد معدنی بوده و در صورت استفاده منظم از آن، پوستی زیبا، سالم و عاری از مشکلات پوستی و آکنه خواهید داشت. آب گلابی نه تنها بسیار خوشمزه است بلکه تمامی خواص لازم برای سلامتی پوست را دارد.
10- طالبی:
   جدا از مواد معدنی متعدد، طالبی سرشار از ویتامین های A و C می باشد. آب طالبی روش درمانی بسیار مؤثری برای آکنه و هرگونه مشکلات پوستی می باشد. سعی کنید روزی حتما یک فنجان آب طالبی بنوشید.

میوه ضد جوش صورتReviewed by آرایشگاه on May 6Rating: 3.0میوه ضد جوش صورتبسیاری از میوه ها هستند که خاصیت آنتی باکتریال داشته و باکتری ها و سلول های مرده سطح پوست را از بین می برند و مانع از ایجاد جوش و آکنه در صورت می شوند. در این مقاله این میوه ها را به شما معرفی می کنیم.

بسیاری از میوه ها هستند که خاصیت آنتی باکتریال داشته و باکتری ها و سلول های مرده سطح پوست را از بین می برند و مانع از ایجاد جوش و آکنه در صورت می شوند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *