موس آرایشی
موس صورت چیست؟
خرداد ۱۷, ۱۳۹۶
عادت های اشتباه زیبایی کدامند
عادت های اشتباه زیبایی – قسمت سوم
خرداد ۱۸, ۱۳۹۶

رنگ میکروپیگمنتیشن

اهمیت رنگ در روش میکروپیگمنتیشن

رنگ میکروپیگمنتیشن

رنگ میکروپیگمنتیشن

   رنگ یکی از مهمترین پارامترهای روش نوین میکروپیگمنتیشن میباشد. انتخاب رنگ از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و نیازمند دقت و توجه بسیار بالا است. اگر از رنگ هایی استفاده شود که طبق اصول بهداشتی تولید نشده باشد امکان خطرات جدی برای سلامت فرد وجود دارد. برخی از افراد به رنگ میکروپیگمنتیشن حساسیت دارند.
   برای اینکه از عدم حساسیت به رنگ میکروپیگمنتیشن اطمینان حاصل کنید میتوانید از آزمون رنگ و حساسیت استفاده کنید که یک هفته قبل از عمل انجام می گیرد. نتایج این تست حساسیت و واکنش به رنگدانه ها را مشخص میکند. برای انجام این تست مقدار کمی از رنگدانه های موردنظر را جداگانه به پوست تزریق میکنند تا واکنش های و حساسیت های ناخواسته آن مشخص شود.

این تست معمولا در کلینیک های زیبایی و آرایشگاه های معتبر توسط متخصصان یا آرایشگران حرفه ای و باتجربه انجام میشود.

 

مطالب مرتبط:
میکروپیگمنتیشن چیست؟
اهمیت رنگ در روش میکروپیگمنتیشن
پیگمنتر یا اجرا کننده میکروپیگمنتیشن

رنگ میکروپیگمنتیشنReviewed by سه رخ on Jun 7Rating: 4.5رنگ میکروپیگمنتیشندر این مقاله قصد داریم اهمیت رنگ در روش میکروپیگمنتیشن را بررسی کنیم و تست های لازم برای عدم حساسیت در این روش را به شما آموزش دهیم.

3 دیدگاه ها

  1. آنا بل گفت:

    رنگ میکروپیگمنتیشن جدید کی داره؟

  2. دکتر شاهی گفت:

    دوستان خیلی مواظب باشن که کجا و با چه محصولاتی کار میکروپیگمنتیشن رو انجام میدن هر جایی که دیدین ارزونه سریع نرید اول از بهداشت محیط و وسایلی که استفاده میشه مطمئن باشید. روزانه خانم هایی به ما مراجعه میکنند که دچار انواع حساسیت پوستی به دلیل انجام روند زیبایی در محیط های غیربهداشتی و غیر حرفه ای شدند.

  3. آنی گفت:

    چه خوش رنگ هستن رنگ های میکروپیگمنتیشن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *