بهترین آرایش چشم سبز با پوست گندمی
آرایش چشم سبز با پوست گندمی
دی ۵, ۱۳۹۶
آموزش بلند کردن مو
چگونه موهایمان را بلند کنیم؟
دی ۵, ۱۳۹۶

نحوه استفاده از کانسیلر

استفاده از کانسیلر

نحوه استفاده از کانسیلر

نحوه استفاده از کانسیلر

   کانسیلر یکی از محصولات آرایشی محبوب است که برای تکنیک های کانتورینگ و استروبینگ در آرایشگاه مورد استفاده قرار می گیرد. برای استفاده از کانسیلر باید نکاتی را مدنظر قرار دهید تا آرایش و زیر سازی پوست شما به نحوی مناسب انجام گیرد. در ادامه سعی داریم نحوه استفاده صحیح از کانسیلر را به شما آموزش دهیم.
بدون توجه به نوع کانسیلر، نحوه استفاده از همه آن ها به یک صورت می باشد. اگر پوست شما خشک است پس حتماً قبل از استفاده از کانسیلر مقداری مرطوب کننده بر روی پوست بزنید. کانسیلر را با انگشت تمیز، قلم مو و یا اسفنج به آرامی روی پوست پخش نمایید تا جایی که ردی از آن بر روی پوست باقی نماند. توجه داشته باشید از کانسیلر های مایع، کرمی و یا کرم-پودری نباید بر روی کرم پودر استفاده کنید. اگر در آرایش و زیرسازی پوست خود از کرم پودر استفاده می کنید پس کانسیلر را قبل از آن زده و اجازه دهید به خوبی روی پوست بنشیند. اگر دچار لکه های متوسط رو به شدید بر روی پوست خود هستید، ممکن است به یک کانسیلر رنگی قوی همراه با کرم پودر نیاز پیدا کنید. زکرم پودر به کانسیلر کمک می کند تا به راحتی روی پوست پخش شده و پوست ظاهری کاملا طبیعی پیدا کند.

نحوه استفاده از کانسیلرReviewed by سه رخ on Dec 26Rating: 3.0نحوه استفاده از کانسیلربرای استفاده از کانسیلر باید ابتدا با توجه به پوست خود نوع کانسیلر را انتخاب کرده و در ترکیب با کرم پودر از آن بر روی پوست استفاده نمایید. در این مقاله نحوه استفاده از کانسیلر را به شما آموزش می دهیم.

برای استفاده از کانسیلر باید ابتدا با توجه به پوست خود نوع کانسیلر را انتخاب کرده و در ترکیب با کرم پودر از آن بر روی پوست استفاده نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *