آموزش استروبینگ مو
استروبینگ مو
تیر ۲۳, ۱۳۹۷
ماسک انگور و توت فرنگی
ماسک انگور برای پوست خشک
تیر ۲۳, ۱۳۹۷

نکات آرایش برنز حرفه ای

آموزش نکات آرایش برنز حرفه ای

نکات آرایش برنز حرفه ای

نکات آرایش برنز حرفه ای

   آرایش برنز یکی از انواع ارایش است که برای پوست های رنگ تیره و برنز کاربرد دارد. آرایش مناسب برای پوستی که برنزه شده با سایر انواع آرایش کاملا فرق دارد. انتخاب رنگ مناسب کرم پودر، رژگونه و رژ سه بخش مهم این نوع آرایش می باشد که باید آرایشگران عزیز در آرایشگاه زنانه به آن بسیار توجه کنند. آرایش برنزه آرایشی است که باید کاملاً مات و جذاب باشد. آرایش برنز امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. خانم های زیادی دیگر علاقه ای  به کرم پودرها و پنکک های روشن، رژ ها و رژ گونه های صورتی و قرمز ندارند. یکی از مزایای آرایش برنز این است که استفاده از طیف رنگ های برنز می تواند قسمت های مختلف صورت را برجسته و نمایان سازد. جالب توجه ترین نکته این است که با شروع فصل تابستان این سبک آرایش بیشتر استفاده می شود. به همین دلیل در این مطلب سعی داریم نکات کاربردی برای آرایش برنز را به شما آموزش دهیم.
- رنگ پوست خود را بشناسید.
   مهم ترین مرحله ی آرایش برنز این است که رنگ پوست خود را به درستی بشناسید و بدانید در کدام دسته از تناژ رنگ قرار دارد. این آشنایی درست موجب می شود تا بتوانید رنگ کرم پودر و پنکک خود را به درستی انتخاب نماییددر آرایش برنز باید دقت کنید که رنگ انتخاب شده باید کمی تیره تر از رنگ طبیعی پوست شما باشد. اگر پوست روشنی دارید از کرم پودرهایی که تم عسلی دارند استفاده نمایید، داشتن رگه های طلایی در این کرم پودرها به پوست جلا و درخشندگی مناسبی می بخشد. برای افرادی که پوست گندمگون دارند نیز، برنز کهربایی انتخاب درستی می باشد. 
- پوست خود را تمیز کنید.
   قبل از آرایش برنز، حتماً صورت خود را کاملا تمیز کنید. با توجه به نوع پوست صورت از صابون های آرایشی، اسکراپ و دستمال مرطوب استفاده نمایید؛ حتما باید  پوست صورت خشک باشد و هیچ نوع مرطوب کننده یا روغن نباید روی صورت باشد، زیرا در این صورت کرم پودر و پنکک برنز روی صورت چسبیده و به حالت تکه تکه درآمده و پوست را رگه دار خواهد کرد.
- کرم پودر و پنکک
   در آرایش برنز نباید از فاندیشن استفاده کرد، چون رنگ برنز روی فاندیشن یک تیرگی گل آلود ایجاد خواهد کرد که آن براقی و درخشندگی که مد نظر آرایش برنز است را از بین خواهد برد. کرم پودر را به صورت ضربه ای به صورت زده و تمام صورت را با آن پوشش دهید. نکته بسیار مهم در آرایش برنز این است که حتما باید پنکک را با برس روی صورت بزنید نه با پد. نوک برس را به صورت دورانی داخل رنگ چرخانده و با یک فوت بسیار آرام از یکنواخت بودن رنگ روی برس مطمئن شوید و اول قسمت هایی از صورت را که بیشتر مقابل نور آفتاب است برنز کنید و بعد پیشانی، بینی و کم کم روی گونه ها را به ترتیب برنز نمایید.
- سایه مهم ترین انتخاب
   بعد از استفاده از کرم پودر و پنکک که بیس کامل صورت و پایه ی اصلی آرایش برنز است، سایه مهم ترین انتخاب لوازم آرایش می باشد. چشم ها عنصر اصلی صورت به حساب می آیند به همین دلیل در آرایش باید دقت زیادی را برای انتخاب سایه و مدل خط چشم داشته باشید. رنگ بژ و قهوه ای بهترین انتخاب برای سایه در آرایش برنز است؛ البته اگر تمایل دارید آرایش درخشان تری داشته باشید می توانید از رنگ هایی که بیس طلایی یا کهربایی نیز دارند استفاده نمایید. مخلوط رنگ کهربایی با نارنجی مات یک ترکیب مناسب برای افرادی است که پشت چشم بلند دارند. در صورت تمایل در مراسم های شب برای بیشتر جلوه دادن سایه می توان قسمت انتهایی چشم را با یک بند انگشت از سایه های اکلیلی پر کرد. 
- رژ لب براق، انتخاب غلط
   شاید در سبک های دیگر آرایشی رژ لب براق یا استفاده از لیپ استیک ها به لب ها زیبایی یا جلوه دهد، اما در آرایش برنز به دلیل اینکه صورت برق خاصی دارد، بهتر است رنگ رژ را مات انتخاب نمایید. بهترین انتخاب طیف های قهوه ای است، البته این به این معنا نیست که رنگ رژ الزاما باید تیره باشد، این بستگی به سلیقه فرد دارد و می توان با آرایش برنز از رنگ قرمز نیز استفاده کرد؛ همچنین رنگ صورتی، البته صورتی با پایه  بژ می تواند به لب ها در آرایش برنز زیبایی بیشتری ببخشد.
- رژگونه با برس مناسب
   در آرایش برنز همان اندازه که انتخاب رنگ رژگونه مهم است، انتخاب درست برس هم بسیار تاثیر گذار است؛ از یک برس بادبزنی یا زاویه دار استفاده نمایید. رنگ های گرم بهترین انتخاب برای رژگونه هستند و پر طرفدار ترین رژگونه برای آرایش برنز "هلویی نارنجی" است. رنگ "رزی" برای افرادی مناسب است که استخوان گونه آن ها بیرون زده و تمایل دارند رنگ چهره خنثی باشد و کمی گونه را پوشش دهد. رنگ "آجری" انتخاب افرادی است که به تیره تر شدن صورت علاقه دارند و تمایل دارند گونه ها اولین چیزی باشند که در آرایش آن ها دیده می شود، حتی وقتی نیم رخ ایستاده اند، رنگ آجری تنها رنگ در رژگونه ها است که به دلیل تیره بودنش می تواند بین گونه و صورت یک خط بیاندازد.
- لاک مناسب برنزه ها
   علاوه بر آرایش صورت در آرایش و پوست برنز، لاک یکی از چیزهایی است که می تواند به جذابیت شما کمک زیادی کند. انتخاب درست رنگ لاک برای پوست ها برنز بسیار مهم است و می توانید با این انتخاب مجموعه آرایش برنز خود را تکمیل کنید. رنگ انتخابی درست نه باید آنقدر پرر زرق و برق و بیش از حد براق باشد و نه آن قدر تیره و بی رنگ و رو که دست ها را مریض و رنگ پریده نشان دهد. مهم ترین اصل این است که دور رنگ های روشن را در آرایش برنزه برای لاک ناخن خط بکشید. صورتی، آبی آسمانی، لیمویی و سبز روشن به هیچ عنوان نباید در دایره انتخاب شما قرار گیرند. در عوض رنگ های زرشکی، جگری، سبز یا آبی تیره، قهوه ای و حتی قرمز مات زیبایی منحصر به فردی به دست های شما می بخشند و بهترین و زیباترین رنگی که می توانید انتخاب کنید بژ و طلایی است که درخشندگی پوست شما را دو چندان خواهد کرد. 
نکات آرایش برنز حرفه ایReviewed by آرایشگاه on Jul 14Rating: 3.0نکات آرایش برنز حرفه ایآرایش برنز یکی از آرایش های پرطرفدار و زیبا برای خانم ها است که برای انجام آن لازم است نکاتی را به صورت کلی و حتی جزئی مدنظر قرار دهید تا چهره جذابی داشته باشد. در این مقاله نکات آرایش برنز حرفه ای را به شما آموزش می دهیم.

آرایش برنز یکی از آرایش های پرطرفدار و زیبا برای خانم ها است که برای انجام آن لازم است نکاتی را به صورت کلی و حتی جزئی مدنظر قرار دهید تا چهره جذابی داشته باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *