رنگ موی زمستان
بهترین رنگ مو برای زمستان
دی ۲۱, ۱۳۹۷
آرایش چشم
آموزش دو مدل آرایش چشم
دی ۲۲, ۱۳۹۷

نکات آرایش طبیعی

آرایش طبیعی

نکات آرایش طبیعی

نکات آرایش طبیعی

   جالب است که خانم ها یک کیف پر از لوازم آرایش دارند و همیشه از لوازم آرایش خود ناراضی هستند و معتقدند که لوازم آرایش افراد دیگر بهتر است و نتجیه آرایشی بهتری را ایجاد می کند. اما در واقع مشکل از لوازم آرایش نیست بلکه خانم های دیگر می دانند چگونه آرایش کنند. برای اینکه آرایش شما طبیعی و زیبا و شیک شود باید بدانید از چه تکنیک ها و ترفندهایی استفاده کنید. در ادامه نکات آرایش طبیعی را به شما آموزش می دهیم:
- آرایش پوست را در مرحله آخر انجام دهید!
   شاید طبق عادت یا آموزش های همیشگی، آرایش پوست خود را اول انجام می دهید و سپس به سراغ قسمت های دیگر می روید، اما این روش می تواند کمی ریسک داشته باشد. آرایشگران حرفه ای، توصیه می کنند که اول آرایش چشم و ابروها و همچنین لب را انجام دهید و سپس به سراغ فونداسیون، کانسیلر و کرم پودر بروید، اینگونه بهتر می توانید اشتباهات آرایشی را اصلاح کنید و نتیجه تمیزتر و بهتری ایجاد می کند و سپس دوباره می توانید کمی رژلب و سایه چشم را به راحتی تکمیل نمایید.
- زیر نور طبیعی و مناسب آرایش کنید.
   هیچ نوری با هیچ میزان تابشی، نمی تواند نتیجه ای بهتر و درست تر از نور و روشنایی طبیعی را برای شما ایجاد کند. اگردر روز آرایش می کنید، نور اتاق (که دارای پنجره است، اما نه دقیقا نزدیک پنجره) می تواند مناسب باشد و اگر در شب آرایش می کنید، نور سفید و معمولی بهتر است.
- تن رنگ پوست خود را بشناسید.
   شناختن رنگ های آرایشی متناسب با تن رنگ پوست بسیار مهم است تا بتوانید محصولاتی متناسب با رنگ پوست خو انتخاب کنید. به طور کلی سه نوع بیس و زمینه برای تن رنگ پوست می توان در نظر گرفت:
تن سرد: اگر رگ های مچ دست شما بیشتر متمایل به رنگ آبی یا بنفش است، تن رنگ پوست شما سرد است.
تن گرم: اگر رگ ها بیشتر متمایل به رنگ سبز هستند ، تن رنگ پوست شما گرم است.
تن خنثی: اگر تشخیص و انتخاب رنگ سبز یا آبی بر روی رگ سخت بود، پس تن رنگ پوست شما خنثی یا طبیعی است.
روی پوست با تن گرم، نباید رنگ های سرد یا مناسب برای تن رنگ پوست سرد را استفاده کنید و برعکس.
- پالت سایه چشم شخصی برای خود درست کنید.
   پالت های سایه چشم، دارای رنگ هایی هستند که ممکن است هرگز از آن ها استفاده نکنید یا نهایتا یکی _ دوبار. پس چرا باید برای چیزی که استفاده نمی کنید هزینه کنید یا مجبور شوید که به خاطر هدر نرفتن آن پالت ها، رنگ هایی استفاده کنید که به صورت شما نمی آید.  روش درست این است که سایه های چشم در بسته بندی های تک رنگ را خریداری کنید و حتما رنگ هایی که به پوست و صورت شما می آیند (چه سایه چشم و چه رژلب) را یاداشت کنید تا دوباره رنگ های مشابه را خریداری نکنید. 
- فرمژه را گرم کنید.
   مژه های سیخ و صاف، اصلا زیبایی و جذابیتی ندارند و موجب می شوند چشم ها ریز و بسته به نظر برسند، حتی اگر آرایش نمی کنید هم بهتر است که هر روز صبح به مژه های خود فرمژه بزنید. برای اینکه مژه ها به خوبی حالت بگیرند و خیلی زود حالت خود را از دست ندهند، فرمژه را با سشوار کمی گرم کنید. البته مراقبت باشید که درجه سشوار خیلی کم باشد تا مژه ها آسیب نبینند.
- مخلوط مرطوب کننده و کرم پودر داشته باشید.
   برای اینکه آرایش زیبا و طبیعی داشته باشید، باید پوست صاف و در عین حال، سبک و طبیعی داشته باشید. به همین دلیل توصیه می کنیم که کمی از کرم پودر خود را به کرم مرطوب کننده اضافه نمایید تا پوستی کاملا سبک و طبیعی داشته باشید و در ضمن لک های روی پوست هم پوشانده شوند و رنگ مناسبی پیدا کند.

نکات آرایش طبیعیReviewed by آرایشگاه on Jan 12Rating: 3.0نکات آرایش طبیعیبرای داشتن آرایشی طبیعی و نرمال باید از تکنیک ها و نکات آرایشی متناسب با تناژ رنگ پوست خود استفاده کنید تا چهره شما طبیعی و زیبا به نظر برسد. در این مقاله نکات آرایش طبیعی را به شما آموزش می دهیم.

برای داشتن آرایشی طبیعی و نرمال باید از تکنیک ها و نکات آرایشی متناسب با تناژ رنگ پوست خود استفاده کنید تا چهره شما طبیعی و زیبا به نظر برسد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *