افزایش رشد موی فر
روش های افزایش رشد موهای فر (قسمت۲)
اسفند ۲۷, ۱۳۹۷
لوازم آرایش عروس
بهترین مارک لوازم آرایش عروس (قسمت ۱)
اسفند ۲۸, ۱۳۹۷

نکات قبل از انجام بوتاکس

بوتاکس پست

نکات قبل از انجام بوتاکس

نکات قبل از انجام بوتاکس

   کلمه بوتاکس را بیشتر خانم ها در آرایشگاه و کلینیک های زیبایی شنیده اند. بوتاکس یکی از روش های بسیار مؤثر برای جوانسازی پوست است. بوتاکس در واقع روش تزریقی به پوست است که می تواند ظاهر چین چروک های شما را تا حد نسبتا زیادی بهتر کند و تقریبا بی خطر باشد. اما قبل از انجام این روش باید در مورد آن اطلاعات لازم کسب کنید و بدانید که نتایج این روش دقیقا چیست و باید چه کارهایی انجام دهید. در ادامه نکاتی را قبل از انجام بوتاکس به شما آموزش می دهیم:
- بوتاکس چین و چروک را کاملاً از بین نمی برد!
   برخی اینگونه تصور می کنند با تزریق مقدار کمی بوتاکس، چین و چروک از روی پوست برای همیشه باید از بین برود. اما چیزی که در خیلی از بیماران بعد از تزریق آن مشاهده می شود، این بود که بوتاکس بیشتر پیشگیری می کند تا این که ترمیم کند. عناصر فعال در آن، عضلات صورت را فریز می کند تا دیگر نتوانید آن را منقبض کنید تا باعث ایجاد چین و چروک شوید. شما باید بدانید هر گونه چین و چروکی که در حال حاضر روی صورت خود دارید، قرار نیست با بوتاکس کاملا محو شوند. به خصوص چین و چروک های ناشی از آسیب خورشید. به همین دلیل است استفاده از کرم ضد آفتاب و  قرار دادن آن در روتین روزانه به شدت توصیه می شود. بنابراین هر چه زودتر بوتاکس کنید، تاثیر آن بیشتر است و زودتر می توانید پیشگیری کنید. پس بهترین زمان برای بوتاکس کردن در سنین 20 سالگی شما است.


- بوتاکس موقت است!
   برخی افراد تصور می کنند تاثیرات بوتاکس همیشگی است و برای مدت طولانی باقی می ماند در حالیکه این چنین نیست. ماندگاری بوتاکس برای برای خطوط میان ابرو، پیشانی، اطراف چشم، تقریباً 3 تا 4 ماه است. هم چنین فاکتورهای معینی است که آن را سریع تر محو می کند. برای بیمارانی که زیاد ورزش می کنند یا حین حرف زدن زیاد با چهره خود بروز می دهند، بیش از 3 ماه ماندگاری ندارد.
- درد در هنگام تزریق بوتاکس
   هر تزریقی درد دارد، اما سوزن های مورد استفاده برای تزریق بوتاکس، بسیار کوچک اند بنابراین درد بسیار کمی احساس می کنید. محل تزریق با کرم های بی حسی یا پک یخ حدود 10-20 دقیقه قبل از تزریق بی حس می کنند تا درد را به حداقل برسانند.
- مراقبت بعد از بوتاکس
   بعضی از فعالیت ها هستند که بعد از انجام بوتاکس باید از آنها صرف نظر کنید. بهتر است بدانید که در 6 ساعت آتی بعد از تزریق، نباید ورزش کنید، دراز بکشید یا ایبوپروفن یا هر رقیق کننده دیگری مصرف کنید، چراکه ممکن است باعث کبودی محل تزریق شود. بلافاصاله بعد از تزریق، تا 2 ساعت سر خود را خم نکنید، همچنین هیچ گونه فعالیت سنگینی تا روز بعد انجام ندهید.
- بوتاکس عوارض جانبی دارد!
اگرچه تزریق بوتاکس تقریبا امن است، اما عوارض جانبی دارد. این عوارض جانبی عبارت اند از:
- درد، وروم و کبودی در محل تزریق
- سردرد
- تب
- لرز
برخی از این عوارض، مربوط به محل تزریق است. برای مثال، اگر شما در اطراف چشم خود بوتاکس تزریق کنید، ممکن است این عوارض را تجربه کنید:
- عدم تقارن در ابروها
- خشکی چشم
- اشک بیش از حد
- افتادگی پلک
- کاربرد بوتاکس برای درمان تعریق بیش از حد
   خیلی از افراد تعریق بیش از حد را تجربه می کنند، عرق کف دست، سر حد موی سر و پیشانی یا حتی زیر سینه و باسن. بوتاکس می تواند به طور مستقیم به غدد عرق تزریق شود ماهیچه های آن را ریلکس کرده و مانع از تعریق بیش از حد شود.

نکات قبل از انجام بوتاکسReviewed by آرایشگاه on Mar 19Rating: 3.0نکات قبل از انجام بوتاکسبوتاکس یکی از روش های جوانسازی و رفع چین و چروک پوست است که می تواند چهره شما را جوان تر نشان دهد اما برای انجام این روش تزریقی باید نکاتی را بدانید. در این مقاله نکات قبل از انجام بوتاکس را به شما آموزش می دهیم.

بوتاکس یکی از روش های جوانسازی و رفع چین و چروک پوست است که می تواند چهره شما را جوان تر نشان دهد اما برای انجام این روش تزریقی باید نکاتی را بدانید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *