آرایشگاه داماد خوب
آرایشگاه مردانه خوب
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۷
معرفی انواع ماسک صورت
انواع ماسک صورت
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۷

نکات قبل از بوتاکس

بوتاکس صورت

نکات قبل از بوتاکس

نکات قبل از بوتاکس

1. در رابطه با عمل‌ های زیبایی و به طور کل هرگونه تزریق یا جراحی، اولین چیزی که فرد را می‌ترساند، درد است! قطعا تحمل درد در افراد مختلف، متفاوت است، اما جالب است بدانید سوزن‌هایی که برای تزریق بوتاکس استفاده می‌ شوند، به کوچک‌ ترین حالت ممکن طراحی شده‌ اند تا کمترین درد را برای فرد ایجاد نماید. بیشتر افراد حتی آن را حس هم نمی‌ کنند. درد آن حتی از دردی که هنگام خون دادن احساس می‌کنید، بسیار کمتر است. اگر در این مورد نگرانی و ترس دارید توصیه می کنیم با پزشک خود در میان بگذارید تا اگر لازم شد برای شما از مسکن استفاده نمایید. 
2. تصور اشتباهی که در مورد بوتاکس وجود دارد، این است که برخی افراد تصور می‌ کنند بعد از انجام بوتاکس، صورتشان پوشیده از زخم و خون خواهد شد! اما در واقع همچین چیزی نیست! اکثر اوقات مراجعان، پس از بوتاکس، بلافاصله به محل کار خود می روند و هیچ مشکلی در این زمینه ندارند. گاهی اوقات به عنوان عوارض جانبی، ممکن است کمی کبودی روی صورت ایجاد گردد که آن هم با کرم پودر کاملا پوشیده می شود. حتی بیشتر سلبریتی‌ ها دقیقا چند ساعت قبل از مراسم‌ های مهم و فرش قرمزها، بوتاکس تزریق می‌کنند و بعد به راحتی در محل مراسم حاضر می‌شوند!
3. بسیاری از افراد تصور می کنند اگر زودتر از موعد بوتاکس انجام دهند، دیگر در آن ناحیه، چین و چروک به وجود نمی آید. متاسفانه اصلا تفاوتی ندارد که شما از چه سنی شروع به تزریق بوتاکس بکنید. در هر صورت این‌ کار از به وجود آمدن چروک در آینده جلوگیری نخواهد کرد. پس بهتر است قبل از اینکه روی صورت چروک ایجاد شود، از روش‌ های درمانی دیگر مانند درم ابریژن و میکرودرم استفاده نمایید و همیشه از ضدآفتاب استفاده کنید تا ایجاد چروک روی پوست صورت به تعویق بیافتد. 
4. برای اینکه بدانید آیا شما الان کاندید مناسب بوتاکس هستید یا خیر، باید با انواع چین و چروک آشنا شوید. در کل دو نوع چروک بر روی صورت داریم:
- چروک داینامیک که هنگام اخم، خنده و یا سایر حالات صورت، بر روی پوست ایحاد می‌ شود.
- چروک استاتیک که در حالت عادی روی صورت وجود دارد و تحت هیچ حالتی محو نمی‌شود.
پیشنهاد ما به شما این است که وقتی اولین چروک استاتیک را روی صورت خود مشاهده کردید، اقدام به تزریق بوتاکس کنید. 

نکات قبل از بوتاکسReviewed by آرایشگاه on May 9Rating: 3.0نکات قبل از بوتاکسقبل از انجام بوتاکس باید مورادی را در نظر بگیرید و اطلاعاتی در مورد دلیل و نحوه انجام این تزریق داشته باشید تا بتوانید نتیجه مطلوب بگیرید. در این مقاله نکات قبل از انجام بوتاکس را به شما آموزش می دهیم.

قبل از انجام بوتاکس باید مورادی را در نظر بگیرید و اطلاعاتی در مورد دلیل و نحوه انجام این تزریق داشته باشید تا بتوانید نتیجه مطلوب بگیرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *