ماسک لیمو برای لب
ماسک ضد چروک دور لب با لیمو
آذر ۱۲, ۱۳۹۶
آرایش صورت-آرایش شب
آرایش مهمانی شب
آذر ۱۲, ۱۳۹۶

ویتامینه مو با دانه شنبلیله

ماسک ویتامینه مو

ویتامینه مو با دانه شنبلیله

ویتامینه مو با دانه شنبلیله

   یکی از دانه ای طبیعی که می توان برای افزایش ضخامت تارهای مو و تقویت موها از آن ستفاده کرد دانه های شنبلیله است. این دانه ها برای جلوگیری از ریزش و تقویت و رشد بهتر موها قابل استفاده هستند. برای تهیه ماسک ویتامینه شنبلیله باید 2 یا 3 قاشق غذاخوری دانه شنبلیله را به مدت 10 ساعت در آب خیسانده و خمیر یک دستی از آن تهیه نمایید. همچنین می توان بنا به سلیقه شخصی 2 قاشق چای خوری شیر نارگیل نیز به این خمیر اضافه کرد. ساقه موها و پوست سر را به این ترکیب آغشته کرده و حدود 30 دقیقه صبر کنید. سپس می توانید موها را با آب ولرم بشویید. استفاده منظم از این ماسک موجب درمان خشکی پوست سر شده و به مرور باعث تقویت و ضخیم‌ تر شدن ساقه موها خواهد شد.
   روش دیگری برای بهره گرفتن از دانه شنبلیله وجود دارد. آن هم استفاده از آبی است که دانه‌ های شنبلیله در آن خیس خورده‌اند. با شستن موها با این آب، نه تنها از شر شوره سر راحت می شوید بلکه به مرور شاهد افزایش رشد موها نیز خواهید بود.

ویتامینه مو با دانه شنبلیلهReviewed by سه رخ on Dec 3Rating: 3.0ویتامینه مو با دانه شنبلیلهدانه های شنبلیله یکی از دانه های طبیعی و گیاهی است که برای تقویت و افزایش رشد موها بسیار مؤثر می باشد. در این مقاله شما را با این ماسک تقویت کننده آشنا می کنیم.

دانه های شنبلیله یکی از دانه های طبیعی و گیاهی است که برای تقویت و افزایش رشد موها بسیار مؤثر می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *