آرایش فرشته برفی
آرایش زمستانی: فرشته برفی
آبان ۵, ۱۳۹۶
آرایش طلایی
آرایش زمستانی: دختر طلا کاری شده
آبان ۵, ۱۳۹۶

ویژگی‌‌های یک برس موی خوب

برس موی مناسب

ویژگی‌‌های یک برس موی خوب

ویژگی‌‌های یک برس موی خوب

بسیاری از خانم ها و حتی آقایان هنگام خرید یک برس مردد هستندو نمی توانند برس مناسب برای موهای خود انتخاب نمایند. در واقع بسیاری از افراد ویؤگی های یک برس خوب و مناسب برای موهایشان را نمی شناسند. شما باید برای موهای خود از یک برسی استفاده کنید که علاوه بر مرتب کردن موها به پوست سر و موها صدمه ای وارد نکند و مانع از ایجاد شوره و مشکلات موی سر گردد. سایت سه رخ در این مقاله ویژگی های یک برس خوب را به شما اموزش می دهد:
- توصیه می کنیم موهای برس از جنس نایلون باشد نه پلاستیک. موهای نایلونی انعطاف‌ بیشتری داشته و کمتر موجب آسیب رساندن به موها خواهند شد. 
- هنگام خرید برس حتماً به دسته آن توجه کنید. برس‌هایی که دسته ارگونومیک دارند به راحتی در دست جای می گیرند و کنترل بهتری هنگام برس زدن موها برای شما ایجاد می کنند.
- حتماً باید یک بالشتک پارچه‌ای در انتهای موهای برس وجود داشته باشد زیرااین بالشتک باعث خواهد شد که موهای شما هنگام شانه کردن با برس کمتر آسیب ببینند.
- برس‌هایی را خریداری کنید که انتهای موهای آن گرد است. این گردی مانع از آسیب رساندن به پوست‌ سر و زخمی کردن آن می شود. در عین حال موهای برس که از هم جدا و تکی‌ تکی باشند بهتر از موهای برس به هم چسبیده است.

ویژگی‌‌های یک برس موی خوبReviewed by سه رخ on Oct 27Rating: 3.0ویژگی‌‌های یک برس موی خوبیک برس خوب باید علاوه بر مرتب کردن موها مانع از آسیب رساندن به موها و عدم ایجاد شوره و مشکلات مو گردد. در این مقاله ویژگی های یک برس خوب را به شما آموزش می دهیم.

یک برس خوب باید علاوه بر مرتب کردن موها مانع از آسیب رساندن به موها و عدم ایجاد شوره و مشکلات مو گردد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *