کانسیلر
قیمت کانسیلر
دی ۷, ۱۳۹۶
انواع کانسیلر
کانسیلر صورتی
دی ۷, ۱۳۹۶

پرپشت شدن موی جلو سر

راه های پرپشتی مو

پرپشت شدن موی جلو سر

پرپشت شدن موی جلو سر

بسیاری از خانم ها و حتی آقایان از کم پشت بودن موهای جلوی سر خود احساس نارضایتی دارند. اما جای نگرانی نیست برای پرپشت شدن موهای جلوی سر روش های زیادی وجود دارد که ما در این مقاله این روش ها را به شما عزیزان آموزش می دهیم. این روش ها توسط متخصصین توصیه شده است. 
_ برای اینکه موهایی سالم و پرپشت داشته باشید، باید گاهی اوقات آنها را کوتاه نمایید. توصیه می کنیم این کار متناسب با نوع و اندازۀ موهای شما اناجم شود تا زیبایی چهرۀ شما را افزایش دهد.
_ بهتر است همیشه موهای خود را با رنگ های معقول و متعارف رنگ کنید و از کنتراست شدید خودداری کنید. به عنوان مثال، اگر رنگ کل موهای شما قهوه ای است، نباید از هایلایت های بور استفاده کنید. بهتر است قسمتی از موها به میزان یک یا دو درجه روشن شده و بقیه به رنگ اصلی خود باقی بمانند تا نتیجه طبیعی حاصل شود.
_ شانه زدن موها برای تمیز کردن مو از رسوبات چربی و ذرات ریز بسیار لازم است. شانه زدن موها موجب ایجاد جریان هوا در میان موها شده و  حجم آنها را افزایش می دهد. سعی کنید هر روز صبح و عصر موهای خود را از بالا به پایین و بالعکس شانه کنید تا جریان خون در پوست سر و تغذیۀ موها به خوبی انجام گردد.
_  مو به لایه برداری نیاز دارد. همانگونه که پوست برای تازگی و طراوت به لایه برداری نیاز دارد، مو نیز جهت از بین بردن رسوبات چربی و ذرات معلق در هوا و عرق به لایه برداری نیاز خواهد داشت که برای انجام این کار کافی است موهای خود را با کمی لوسیون مخصوص ماساژ داده و سپس آنها را با شامپوی روزانه خود  شست و شو دهید.
_ جهت پرپشت شدن موهای جلوی سر ماهیت موها را حفظ کنید. اگر موهای شما فر یا موج دار است، به جای اینکه برای تغییر حالت آن تلاش کنید، آن را به همین حال دوست داشته باشید. در عوض می توانید زیبایی طبیعی موهای موج دار را با استفاده از محصولات مرتبط، کنترل نمایید.
_ برای پرپشت شدن موهای جلوی سر هر روز آنها را نشویید. شستشوی روزانه موها برای حفظ سلامتی آن ها ضرر دارد است. شامپوی خود را در طول هفته تغییر دهید. مثلاً از نمونه های سبک تری مانند فرمولاسیون های فاقد پارابن و سیلیکون استفاده نمایید.
_ برای پرپشت شدن موهای جلوی سر از کرم موی روزانه استفاده کنید. راز مهم موهای نرم و براق کرم موی روزانه است. بعد از شست وشوی موها، آنها را با مقداری نرم کننده ماساژ دهید و با سشوار آن را خشک نمایید.
_ برای پرپشت شدن موهای جلوی سر سیب میل کنید. یکی از روش های درمان کم پشتی موی سر که بسیار مؤثر است سیب است. پژوهشگران ژاپنی دریافتند که پلی فنول های موجود در سیب، به ویژه بروسایانیدین B2، بهترین درمان برای ریزش مو هستند.
_ عنصر روی مهم ترین عامل پرپشت شدن موهای جلوی سر است. عنصر روی نقش مهمی در بازسازی سلولهای مو و رشد و سلامت آنها دارد. دانشمندان نقش روی در مبارزه با ریزش مو را آزمایش کرده اند و متوجه شدند روی بیشترین اثر را در رشد مو دارد. برای استفاده از مکمل های مناسب روی، بباید حتما با پزشک خود مشورت نمایید.
_ اثر روغن های معطر در پرپشت شدن موهای جلوی سر. برخی از انواع روغن های گیاهی خوشبو، موجب تحریک گردش خون در پوست سر شده و سرعت رشد مو را افزایش می دهند. تنها کافی است ترکیب مناسبی از این روغن ها را برای ماساژ موهای خود انتخاب کنید. ترکیب روغن های گیاهی رومارن، جوجوبا و رزماری می تواند برای یک ماساژ دو دقیقه ای شبانه مناسب و مؤثر باشد.

پرپشت شدن موی جلو سرReviewed by سه رخ on Dec 28Rating: 3.0پرپشت شدن موی جلو سربرای پرپشت شدن موهای سر می توان از روش های مختلفی استفاده کرد و با ماسک های گیاهی در منزل رشد موها را افزایش داد. در این مقاله راه های پرپشت شدن موی جلو سر را به شما اموزش می دهیم.

برای پرپشت شدن موهای سر می توان از روش های مختلفی استفاده کرد و با ماسک های گیاهی در منزل رشد موها را افزایش داد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *