آرایش چشم دودی
مدل های آرایش چشم دودی
دی ۱۵, ۱۳۹۷
اکستنشن مژه
۱۰ قانون مهم برای کاشت مژه
دی ۱۶, ۱۳۹۷

پرپشت کردن مو

حجیم کردن مو

آموزش پرپشت کردن مو

پرپشت کردن مو

   برای داشتن موهای حجیم و پرپشت کافی است به خوبی از موهای خود مراقبت کنید و هر شامپویی را برای شست و شوی موهای خود استفاده نکنید زیرا ساقه مو را خشک می کند. حجیم تر کردن موها و کلفت کردن تارهای موی نازک مقدور نیست اما روش هایي وجود دارد که تا حدی می توان به کمک آن ها موها را پر تر و حجیم تر نشان داد. هر روز با شانه کردن مو، شاید دسته اي از موهاي شما ریزش پیدا کند و کمی از آن ها روی برس یا شانه بماند و هر روز موهاي شما کم پشت تر شود. با این اوصاف هر روز با یک نگاه نگران، حجم موهاي شما را در آینه بررسی می کنید شاید حجم موهاي شما اصلا کم نباشد و فقط چند اشتباه کوچک باعث کم پشت بنظر رسیدن موها شود.
   برس خود را درست انتخاب کنید، اگر قصد دارید به موهاي خود حجم دهید، بهتر است از برس هاي تخت یا فلزی استفاده نکنید. برس هاي گرد که با آن ها بیشتر موهاي خود را سشوار می‌ کشید برای حجم دادن به موهاي شما بهترین انتخاب می باشند. بنابراین هر زمانی که احساس کردید دوست دارید به موهاي خود حجم دهید با این برس موها را شانه کنید.  استفاده از گرما برای آرایش موها از جمله صاف یا فر کردن آن ها در مقدار مناسب می‌ تواند شکل موهاي شما را مطلوب و جذاب کند اما وقتی این گرما بیش از حد شود،
قطعا به موهاي شما آسیب می رساند.

چگونه موهایمان را پر پشت نشان دهیم ؟

توصیه هایی برای حجیم تر کردن موها

   بسیاری از دستگاه های حالت دهنده مو تا ۴۰۰ درجه هم داغ می شوند اما این علت نمی شود که شما از این حرارت برای شکل دادن به موهاي خود استفاده کنید. چنین حرارتی می تواند به پوشش موی شما صدمه برساند و در نهایت باعث شکستگی موها شود. که این مسئله به خودی خود باعث کم حجم شدن موها خواهد شد. در عین حال می توانید  قبل از استفاده از چنین وسایلی از محافظ هاي حرارتی برای مو استفاده کنید. موهاي خود را کوتاه کنید. اگر مو هاي نازکی دارید که اتفاقا بلند هم هستند بسیار طبیعی است که کم حجم بنظر برسند.
   اگر دوست دارید میـــخواهد تغییری در موهاي خود دهید نباید قیچی را بردارید و فقط طول آن ها را کوتاه کنید. بلکه باید موها را لایه لایه کوتاه کنید. طول هر لایه باید در اندازه متوسط کوتاه شود. دراین صورت موهاي شما روی هم می ریزد و پرحجم بنظر می‌ رسد؛ آن هم بدون این که به لحاظ قدی کوتاه شده باشد. موهاي خود را زیادی کوتاه نکنید. برای خانم هایي که اندازه موهایشان تا روی شانه یا بلندتر است، کوتاه کردن بیش از حد مو باعث شود حجم موهاي ناگهان خیلی کمتر بنظر برسد؛ بنابر این اگر دنبال تغییری در شکل موهاي خود هستید،
می توانید مدل چتری را انتخاب کنید یا این که فقط جلوی موها را تا حدی کوتاه کنید که بخشی ازآن روی پیشانی قرار بگیرد. دراین صورت موهاي شما پرحجم تر بنظر می‌ رسد. 
   رنگ هاي تیره طبق معمول در زمستان بیشترین طرفدار را دارد. با این حال اگر نگران حجم موهای خود هستید، بهتر است سراغ رنگی دو، سه درجه روشن تر بروید. باید این موضشوع را در نظر بگیرید که وقتی موها را خیلی تیره می کنید، فرق شما خیلی مشخص می شود و زیادی پهن بنظر می‌ رسد. به این ترتیب است که حجم مو هم خیلی کمتر ازآن چیزی که است  نشان داده می شود. با این حال اگر رنگ موی خود را بیش از حد دوست دارید می‌ توانید از ترفند سایه چشم و ابرو برای پوشش فرق خود استفاده کنید.
   هايلایت را به مو هاي خود اضافه کنید. اگر می‌خواهید موهاي شما از آنچه که هست پرحجم تر بنظر برسد نباید فقط از یک تک رنگ برای موها استفاده کنید. بهتر است به سراغ هايلایت بروید. هايلایت متمایز از رنگ موی اصلی شما به رشته های مو  عمق می‌ دهد؛ بنابراین فقط از یک تناژ رنگی برای مو هاي خود استفاده نکنید.
حجیم تر کردن موها در خانه
   هايلایتی با رنگ متمایز را به موها اضافه کنید تا حجم موها بیشتر بنظر برسد. موهاي خود را جمع نکنید. شما با جمع کردن موهاي خود در واقع فولیکول هاي مو را جمع می کنید و این دلیل اصلی شکستگی موها است و در انتها ریزش مو و کم حجمی از جدی ترین تبعات جمع کردن و بستن مو به حالت دم اسبی است. بنابر این نباید دائم موهاي خود را ببندید. اگر رنگ پوست صورت شما زیادی سفید است و در عین حال رنگ موی سر شما هم بلوند پلاتینیومی است، پس اصلا جای تعجبی ندارد که موها کم حجم بنظر برسند. با این اوصاف هرچه رنگ موی سر به رنگ پوست شما نزدیک تر باشد، حجم موها کمتر بنظر می رسد.

پرپشت کردن موReviewed by آرایشگاه on Jan 6Rating: 3.0پرپشت کردن موپرپشت کردن موها دارای روش های مختلفی است که شما می توانید حتی با رعایت چند تکته ساده موهای خود را حجیم و پر نشان دهید. در این مقاله پرپشت کردن مو را آموزش می دهیم.

پرپشت کردن موها دارای روش های مختلفی است که شما می توانید حتی با رعایت چند تکته ساده موهای خود را حجیم و پر نشان دهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *