آرایش شب یلدا
آرایش چشم سبز و قرمز برای شب یلدا
آذر ۱۰, ۱۳۹۷
آرایش پوست
آموزش آرایش پوست
آذر ۱۰, ۱۳۹۷

پوست سالم و شاداب در چهل سالگی

سلامت پوست، مراقبت پوست

پوست سالم و شاداب در چهل سالگی

پوست سالم و شاداب در چهل سالگی

   با افزایش سن معمولا تغییرات زیادی در بدن و پوست ایجاد می شود و اگر روش های مراقبت از پوست خود را تغییر ندهید ممکن است خیلی زود با علائم و نشانه های پیری پوست مواجه شوید. با افزایش سن و ورود به دهه چهارم از زندگی، تعداد تغییراتی که در بدن ایجاد می شود بسیار زیاد است. معمولا آسیب های ناشی از نور خورشید در این سن بیشتر نمایان خواهد شد، کشش پوست کاهش یافته و تغییرات هورمونی نیز اتفاق می افتند. پس بهتر است با ورود به چهل سالگی در کنار داشتن خواب کافی، تغییراتی را در روند مراقبت از پوست خود داشته باشید تا همواره از داشتن پوستی سالم، شاداب و باطراوت لذت ببرید! در ادامه مطلب راهکارهایی برای شادابی و سلامت پوست در چهل سالگی را به شما آموزش خواهیم داد. 
- نوشیدن آب
   هیدراتاسیون همیشه و در هر سنی برای پوست لازم و ضروری است! پس همیشه سعی کنید با نوشیدن آب کافی، حالت هیدارته خوبی را برای پوست فراهم کنید. اگر نوشیدن آب برایتان سخت است بهتر است در طول روز مقدار زیادی میوه و سبزی تازه مصرف کنید.
- ورزش کردن
   اگر تاکنون ورزش کردن به عنوان یک بخش اصلی در برنامه هفتگی شما نبوده، بهتر است که فعالیت های ورزشی را شروع کنید. حرکت دادن بدن باعث افزایش گردش خون در پوست شده و تغذیه و اکسیژن رسانی خوبی برای سلول های پوست فراهم می کند. ورزش کردن کمک می کند تا نشانه های پیری خیلی دیرتر از همیشه روی پوست ظاهر شوند!
- ویتامین C
   استفاده روزانه از سرم حاوی ویتامین C کمک می کند تا رنگ پوست بهبود پیدا یافته و همچنین از پوست در برابر آلاینده ها و آلودگی های مختلف مراقبت خواهد کرد. بهتر است که از این سرم روزی یک بار استفاده کنید تا از تاثیرات آن به بهترین شکل ممکن بهره مند شوید.
- مصرف مکمل های کلاژن
   مصرف روزانه مکمل های کلاژن کمک می کند تا نیاز پوست به پروتئین تأمین شود. با افزایش سن تولید کلاژن در پوست کاهش می یابد و به همین دلیل حالت کشسانی پوست نیز کاهش خواهد یافت. با اضافه کردن مکمل های پروتئینی می توانید حالت آلاستین یا کشسانی پوست را بهبود دهید و پوستی سالم تر و جوان تر داشته باشید.
- استفاده از کرم دور چشم
   با ورود به 40 سالگی توصیه بسیاری از آرایشگران در آرایشگاه این است که از کرم چشم هم در روز و هم در شب استفاده کنید. کرم دور چشم حاوی ویتامین C کمک می کند تا پوست ظریف اطراف چشم سالم تر بماند و ظاهر چین و چروک پوستی را تا حد ممکن کاهش می دهد.
- بررسی برنامه غذایی
   استفاده از مواد غذایی حاوی ویتامین و مواد معدنی فقط برای حفظ سلامت بدن مفید نیست بلکه کمک می کنند تا پوستی جوان تر و سالم تر داشته باشید. با افزایش سن معمولا پوکی استخوان بیشتر می شود. مطالعات نشان داده خانوم هایی که بیشتر در معرض پوکی استخوان قرار دارند با چین و چروک پوستی عمیق تری هم مواجه خواهند شد. بنابراین تغذیه بدن و استخوان ها با مواد غذایی حاوی کلسیم را هرگز فراموش نکنید.
- رتینول
   رتینول یکی از مشتقات ویتامین A است که موجب تولید سلول های پوستی می شود، ظاهر خطوط و چین و چروک پوست را کاهش داده و باعث بهبود رنگ پوست می شود. با اضافه کردن رتینول به روند مراقبت از پوست شبانه، پوست شفاف تر و سالم تر خواهد شد.
- محافظت از پوست در برابر نور خورشید
   با افزایش سن پوست حساسیت بیشتری نسب به نور خورشید پیدا خواهد کرد و به همین دلیل استفاده از کرم ضدآفتاب ضرورت بیشتری دارد. بهترین پیشنهاد این است که در تمام روزهای سال از کرم ضدآفتاب استفاده کنید و در روزهای آفتابی علاوه بر کرم ضدآفتاب از کلاه و دستکش نیز استفاده نمایید.

پوست سالم و شاداب در چهل سالگیReviewed by آرایشگاه on Dec 1Rating: 3.0پوست سالم و شاداب در چهل سالگیخانم هایی که وارد د هه چهارم از عمر خود می شوند باید بیشتر از قبل به زیبایی و سلامت پوست خود اهمیت دهند زیرا در این سن پوست بیشتر در معرض خطر قرار می گیرد. در این مقاله راز سلامتی پوست در چهل سالگی را آموزش می دهیم.

خانم هایی که وارد د هه چهارم از عمر خود می شوند باید بیشتر از قبل به زیبایی و سلامت پوست خود اهمیت دهند زیرا در این سن پوست بیشتر در معرض خطر قرار می گیرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *