نکات آرایش مجلس ختم
آرایش مجلس عزا
شهریور ۱۷, ۱۳۹۷
رنگ موی فانتزی و پری دریایی
شهریور ۱۸, ۱۳۹۷

پیتاژ کردن مو چیست؟

پیتاژ کردن مو

پیتاژ کردن مو چیست؟

پیتاژ کردن مو چیست؟

   کوتاه کردن موها چه برای آقایان و چه برای خانم ها معمولا با وسیله های مختلفی مانند قیچی، تیغ، ماشین ریش تراش و ... انجام می گردد. هر کدام از این وسیله ها بافت مخصوصی روی موها ایجاد خواهند کرد و استفاده از این وسیله ها به جنس موها، مدل مو مورد نظر، مهارت آرایشگر مو و ... بستگی دارد. در کنار روش های مختلف کوتاهی مو، روشی وجود دارد که در آن از قیچی ها یا شانه های تیغ دار برای کوتاه کردن و یا خرد کردن موها استفاد می شود. این روش پیتاژ کردن مو  نام دارد. 
   کوتاه کردن موها چه با قیچی و چه با تیغ های مخصوص نیاز به مهارت خاصی دارد. پیتاژ کردن موها یک تکنیک است که باید علاوه بر مهارت، اعتماد به نفس و تجربه زیادی برای استفاده از این روش داشته باشید تا نتیجه کار خوب باشد. برای پیتاژ کردن موها ابزارهای مخصوصی وجود دارد که با استفاده از آن ها، موها به خوبی خرد شده و جای قیچی روی موها باقی نمی ماند و به همین دلیل است که معمولا آرایشگران از این وسیله کاربردی برای خرد کردن انتهای مو و همچنین کم حجم کردن موهای پرپشت و یا پرحجم نشان دادن موهای کم پشت استفاده می کنند. با استفاده از شانه های تیغ دار موها به هر اندازه که تمایل داشته باشید کوتاه و خرد خواهند شد و در نهایت شکل و ظاهر خیلی خوبی برای موها ایجاد می شود. استفاده از این روش برای ایجاد مدل مو لایه ای و خرد و همچنین مدل مو کوتاه و پیکسی گزینه بسیار مناسبی است و در نهایت هیچ جای برشی روی موها باقی نمانده و یک مدل مو حرفه ای و زیبا خواهید داشت.

پیتاژ کردن مو چیست؟Reviewed by آرایشگاه on Sep 9Rating: 3.0پیتاژ کردن مو چیست؟پیتاژ کردن موها یکی از روش های کوتاهی مو است که موهای کم حجم را پر حجم نشان داده و موجب زیبا شدن حالت موها خواهد شد. در این مقاله پیتاژ کردن مو را به شما معرفی می کنیم.

پیتاژ کردن موها یکی از روش های کوتاهی مو است که موهای کم حجم را پر حجم نشان داده و موجب زیبا شدن حالت موها خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *