مهمترین عوارض تاتو
عوارض تاتو بدن (قسمت سوم)
آذر ۹, ۱۳۹۶
ماسک بذر کتان
ویتامینه مو با بذر کتان
آذر ۱۰, ۱۳۹۶

پیشگیری از چین و چروک با بخار آب

رفع چین چروک

پیشگیری از چین و چروک با بخار آب

پیشگیری از چین و چروک با بخار آب

   يكي از ساده‌ ترين و مرسوم ترین شيوه‌ هاي پيشگيري از بروز چين و چروك در پوست صورت استفاده از بخور آب است.  در اين شيوه هیچ نیازی به اضافه كردن هيچ گياه دارويي نيست. بخار آب به تنهايي براي افزايش ميزان رطوبت و لطافت پوست مناسب است. برای استفاده از این روش تنها كافي است، هفته‌ اي 2 بار از بخار آب براي پاكسازي آلودگي‌ هاي سطحي پوست، چربي‌ هاي سطح پوست و سلول‌ هاي مرده استفاده نمایید. با استفاده از این روش علاوه بر آنكه موجب پاكسازي پوست و سبك شدن آن می شود، قادر خواهد بود با دادن رطوبت كافي به سطح پوست از بروز چين و چروك در سطح پوست پيشگيري کند.
   بسیاری از آرایشگران در آرایشگاه به عروس خانم ها توصیه می کنند دو هفته قبل از مراسم عروسی حتما صورت خود را با بخار آب تقویت کرده تا چین و چروک های سطحی پوست از بین رفته و پوست حالتی شاداب و با طراوت داشته باشد.

پیشگیری از چین و چروک با بخار آبReviewed by سه رخ on Nov 30Rating: 3.0پیشگیری از چین و چروک با بخار آببخار آب یکی از شیوه های رفع چین و چروک صورت است که موجب پاکسازی پوست و شادابی و طراوت آن می گردد. در این مقاله شما را با این روش آشنا می کنیم.

بخار آب یکی از شیوه های رفع چین و چروک صورت است که موجب پاکسازی پوست و شادابی و طراوت آن می گردد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *