راهنمای مراقبت از ناخن
آموزش مراقبت از ناخن
آبان ۶, ۱۳۹۶
مهم ترین وسایل لیفت مژه
وسایل لیفت مژه
آبان ۶, ۱۳۹۶

کاربرد روغن آرگان

روغن آرگان

کاربرد روغن آرگان

کاربرد روغن آرگان

 روغن آرگان خواص زیادی برای پوست و مو دارد که مهمترین کاربردهای این نوع روغن شامل موارد زیر است؟
- روغن آرگان و درمان اختلالات پوستی
   روغن آرگان برای اختلالات پوستی از جمله: التهاب پوستی، اگزما، بیماری پسوریازیس و ... بسیار مفید است. این روغن سرشار از ویتامین E و ترکیبات ضد التهابی می باشد که موجب از بین رفتن مشکلات پوستی می گردد.
- روغن آرگان و درمان سوختگی و زخم
   سوختگی و زخم ها و جای آن ها بر روی پوست در بعضی موارد بسیار آزار دهنده و درد آور است. طبق مطالعات انجام شده، استفاده از روغن آرگان در بهبود زخم ها و بخش های آسیب دیده پوست بسیار مؤثر می باشد.
- تقویت عضلات و مفاصل با روغن آرگان
   یکی از ساختار های اصلی بدن عضلات و مفاصل می باشند که با افزایش سن، آسیب های ناشی از ورزش های حرفه ای و کاهش فعالیت بدنی، مفاصل دچار سفتی شده و انعطاف پذیری آن ها کاهش خواهد یافت. برای تقویت عضلات و مفاصل روغن آرگان را به شما پیشنهاد می دهیم.
- روغن آرگان و سلامت روان
روغن آرگان تأثیر مستقیم بر روی سلامت مغز و سیستم اعصاب بدن دارد. همچنین نتایج مثبتی در جلوگیری از اختلالات عصبی نشان داده است. این روغن به فرآیند آبرسانی پوست بسیار کمک می کند.
- جلوگیری از چین و چروک پوستی با روغن آرگان
در ایجاد چین و چروک های پوستی بخصوص چروک های زودرس در سنین جوانی عوامل مختلفی از قبیل مصرف روغن های نامناسب، استرس، مصرف سیگار و ...، تأثیر دارند. روغن آرگان یک روغن ضد پیری است که در افزایش و حفظ زیبایی پوست و همچنین افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک پوستی بسیار مؤثر می باشد.
- روغن آرگان یک مرطوب کننده عالی برای هر نوع پوستی
روغن آرگان دارای ترکیباتی از قبیل: کاروتن، توکوفرول، اسکوالن، فنولیک و ... می باشد و خاصیت یک مرطوب کننده فوق العاده را داراست و به آبرسانی پوست کمک می کند.
- درمان جوش با روغنی به نام روغن آرگان
   روغن آرگان روغنی است که می تواند به صورت ریشه ای بیماری آکنه را درمان نماید. اسید لینولئیک موجود در این روغن موجب کاهش التهاب‌ ناشی از آکنه شده و ترکیبات آنتی اکسیدانی این روغن موجب بازسازی پوست می گردد. روغن آرگان قدرت جذب بسیار بالایی داشته و مانع از افزایش چربی پوست های چرب و استعداد بیشتر به جوش زدن خواهد شد.
- حذف جای آبله مرغان با روغن ارگان معجزه گر
   بیماری آبله مرغان یک بیماری مسری است که بعد از بهبودی جای اسکارهای باقی مانده از آن بدترین قسمت بیماری محسوب می شود. در واقع جای زخم های باقی مانده از این بیماری به سختی حذف خواهد شد، اما با استفاده روزانه از این روغن بر روی جای زخم ها می تواند موجب بهبودی کامل شود.
-  روغن آرگان در کمک به جلوگیری از ترک های پوستی دوران بارداری
   روغن آرگان با افزایش انعطاف پذیری پوست شکم مانع از کشیدگی و ایجاد ترک های پوستی که در دوران بارداری احتمال ایجاد بیشتری دارند، خواهد شد.
- محافظت از اشعه UV با روغن آرگان
   اشعه UV برای پوست ما بسیار مضر بوده و قرار گرفتن در معرض بیش از حد نور خورشید می تواند برخی از بیماری های جدی چشم، سیستم ایمنی بدن، پیری زودرس، آفتاب سوختگی ایجاد نماید. طبق مطالعات انجام گرفته روغن آرگان اثر معجزه آسایی در محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر UV دارد.
- روغن آرگان و موهای زیبا
   روغن آرگان با ترکیباتی از قبیل اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 9، ویتامین E و... ، برای حفظ سلامتی و زیبایی مو انتخاب مناسبی است.
- ناخنی زیبا با روغن آرگان
   استفاده از این روغن موجب تقویت و تحکیم ناخن همراه با رطوبت رسانی مناسب به پوست اطراف ناخن و رفع خشکی آن خواهد شد.

کاربرد روغن آرگانReviewed by سه رخ on Oct 28Rating: 3.0کاربرد روغن آرگانروغن آرگان یکی از روغن های گیاهی بسیار مفید برای تقویت پوست، مو و ناخن است که امروزه در آرایشگاه بیشترین کاربرد را دارد. در این مقاله کاربردهای این روغن طبیعی را به شما آموزش می دهیم.

روغن آرگان یکی از روغن های گیاهی بسیار مفید برای تقویت پوست، مو و ناخن است که امروزه در آرایشگاه بیشترین کاربرد را دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *