آرایش کلاسیک برای ولنتاین
آرایش کلاسیک با رژلب قرمز برای ولنتاین
بهمن ۲۷, ۱۳۹۶
گلاب درمانی
گلاب درمانی پوست خشک
بهمن ۲۷, ۱۳۹۶

اصول کاربرد رژ لب قرمز به عنوان کانسیلر

اصول کاربرد رژ لب قرمز به عنوان کانسیلر

اصول کاربرد رژ لب قرمز به عنوان کانسیلر

   پوشاندن سیاهی زیر چشم برای بسیاری از خانم ها بسیار مهم است. برای رفع این مشکل روش های درمانی - آرایشی بسیاری وجود دارد. یکی از ترفندهای آرایشی برای رفع سیاهی دور چشم، استفاده از انواع کانسیلرهای رنگی جهت یکنواخت کردن رنگ پوست می باشد. اما اگر کانسیلر مناسب برای زیر چشم نداشتید نگران نباشید زیرا می توان با استفاده از رژ لب قرمز یک کانسیلر مناسب تهیه کنید. استفاده از رژ لب قرمز به عنوان کانسیلر، یک ترفند آرایشی است که بسیاری از آرایشگران در آرایشگاه از آن برای رفع تیرگی های زیر چشم استفاده می کنند. تنها کافی است رنگ پوست خود را شناخته و مناسب با تن رنگ پوست خود، رژ لب مناسب برای پوشاندن حلقه‌ های تیره زیر چشم را انتخاب نمایید.
مرحله اول
بعد از زدن فاندیشن با کمک برس سایه و زیرسازی پوست، تمام ناحیه زیر چشم و اطراف آن را یک لایه نازک رژ لب قرمز بپوشانید تا تیرگی حلقه زیر چشم ناپدید گردد. رنگ را کمی به سمت بالا و خط ابرو پخش نمایید. رنگ رژ لب‌ های قرمز مناسب برای سه نوع رنگ پوست:
- پوست روشن/ سفید          رنگ رژ لب: قرمز با ته مایه صورتی
- پوست معمولی                   رنگ رژ لب: قرمز مایل به ارغوانی
- پوست تیره                          رنگ رژ لب: قرمز مایل به نارنجی/ مرجانی
مرحله دوم
   جهت تأثیر گذاری بیشتر،‌ می‌توانید روی لایه قرمز ایجاد شده،‌ یک لایه کانسیلر با طیف رنگ صورتی برای پوست‌های روشن و طیف رنگ هلویی برای پوست‌های تیره، استفاده کنید. برای این کار از اسفنج یا برس مناسب استفاده نمایید. این روش را آن‌ قدر ادامه دهید تا لایه قرمز کاملاً پوشانده شود.
مرحله سوم
   با پودر صورت (ترجیحا رنگی نزدیک به رنگ واقعی پوست خود) پوشش دهی صورت را تکمیل کنید تا صورت یک‌ دست و بی‌نقص گردد.

کاربرد رژ لب قرمز به عنوان کانسیلر روی انواع پوست:

- پوست روشن و سفید : این روش برای پوست‌ هایی با تن رنگ قهوه‌ ای روشن تأثیر زیادی دارد. برای پوست‌ های خیلی روشن یا به اصطلاح سفید توصیه می شود پس از استفاده از رژ لب به جای کانسیلر زیر چشم، چند لایه کرم روی پوست صورت زده شود تا رنگ صورتی در اطراف چشم ها غیرعادی جلوه نکند و طبیعی به نظر برسد.

- پوست معمولی: استفاده از رژ لب قرمز در اطراف چشم برای پوست‌ های با تن رنگ معمولی تاثیر بسیاری دارد؛ زیرا رنگ رژ لب روی صورت کاملا پخش شده و تیرگی ها را کاملاً محو می کند. 

- پوست تیره : رنگ قرمز روی پوست تیره به راحتی پخش خواهد شد و حلقه‌های تیره را کامل پوشش می دهد. برای تأثیر بیشتر بر روی این رنگ پوست، مقدار مناسبی کانسیلر یا فاندیشن برای پوشش ناحیه زیر چشم استفاده نمایید. در نظر داشته باشید استفاده از این رنگ قرمز بر روی پوست‌ های تیره‌ تر، صورت را روشن‌ تر و یک‌دست‌ تر می‌ سازد. در کل می‌توان گفت استفاده از رژ لب به عنوان کانسیلر روی پوست معمولی و تیره بهتر جواب خواهد داد. 

اصول کاربرد رژ لب قرمز به عنوان کانسیلرReviewed by سه رخ on Feb 16Rating: 3.0اصول کاربرد رژ لب قرمز به عنوان کانسیلرتیرگی زیر چشم برای انواع پوست ممکن است اتفاق بیفتد اما به راحتی می توان این تیرگی را با استفاده از رژلب قرمز از بین برد. در این مقاله اصول کاربرد رژلب قرمز را بعنوان کانسیلر به شما آموزش می دهیم.

تیرگی زیر چشم برای انواع پوست ممکن است اتفاق بیفتد اما به راحتی می توان این تیرگی را با استفاده از رژلب قرمز از بین برد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *