خط چشم مدادی
بهترین خط چشم مدادی
اردیبهشت ۵, ۱۳۹۸
ماسک شیر خام
فواید شیر خام برای پوست صورت
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۸

کاغذ جذب کننده چربی صورت

پد کنترل چربی

کاغذ جذب کننده چربی صورت

کاغذ جذب کننده چربی صورت

   خانم هایی که پوست چرب دارند و همیشه پوست آن ها براق است به خوبی می دانند که تحمل این حجم از چربی و براقیت پوست بسیار سخت است. برای کنترل و یا کاهش میزان چربی پوست روش ها و محصولات مختلفی در بازار وجود دارد. شما می توانید متناسب با نوع و میزان چربی پوست خود از روش های مختلفی برای کنترل آن استفاده کنید. یکی از روش های کنترل چربی پوست استفاده از کاغذ و یا پد کنترل چربی پوست است. این پد در فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی و داروخانه ها وجود دارد. البته شما می توانید این پد را نیز به راحتی در منزل برای خود درست کنید. 
   این کاغذها بدون پاک کردن آرایش، فقط چربی اضافی پوست را جذب خواهند کرد و حالت براقی پوست را از بین می برند و موجب می شوند تا پوست و آرایشی مات و بدون درخشش اضافی داشته باشید. از این پد ها در آرایشگاه بسیار  استفاده می شود تا آرایشگر بتواند چربی و درخشندگی پوست مشتری خود را کاهش دهد و در عین حال آرایش او ثابت و بدون تغییر بماند. در ادامه نحوه تهیه این پد آرایشی را به شما آموزش می دهیم.

آموزش درست کردن کاغذ جذب کننده چربی صورت (Blotting Paper)

   برای درست کردن این کاغذ های کاربردی شما به چند ورق کاغذ که 100 درصد از کاغذهای بازیافت شده ساخته شده اند، نیاز دارید. کاغذهای بسته بندی استارباکس (Starbucks) یکی از بهترین کاغذها برای این منظور می باشند و قدرت جذب خیلی بسیار بالایی دارند. علاوه بر این می توان از دستمال کاغذی، دستمال توالت و فیلتر قهوه هم برای این منظور استفاده کرد.
1. ابتدا باید کاغذ یا دستمال کاغذی را به اندازه های حدود 8 در 5 سانتی متری برش بزنید.
2. بر روی این کاغذها مقداری پودر تثبیت کننده آرایش که حالت شفاف و بدون رنگ دارند، ریخته و این پودر را در تمام قسمت های کاغذ پخش کنید.
3. کاغذها را به آرامی تکان دهید تا پودر اضافی ریخته شده و بعد کاغذها را درون پاکت کوچک و مناسبی قرار دهید و در مواقع نیاز این کاغذها برای جذب کردن چربی اضافی صورت استفاده کنید.

کاغذ جذب کننده چربی صورتReviewed by آرایشگاه on Apr 26Rating: 2.5کاغذ جذب کننده چربی صورتخانم هایی که پوستی چرب دارند می توانند برای کنترل چربی پوست خود از کاغذها و پدهای کنترل چربی استفاده کنند تا چربی پوست تعدیل شود. در این مقاله نحوه تهیه کاغذ و یا پد جذب کننده چربی صورت را به شما اموزش می دهیم.

خانم هایی که پوستی چرب دارند می توانند برای کنترل چربی پوست خود از کاغذها و پدهای کنترل چربی استفاده کنند تا چربی پوست تعدیل شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *