مهم ترین راه های مراقبت پوست با انگور
مراقبت پوست با انگور
خرداد ۱۲, ۱۳۹۶
روش استفاده از کاندیشنر
روش استفاده از کاندیشنر
خرداد ۱۲, ۱۳۹۶

ریمل حجم دهنده کالاس Callas

ریمل حجم دهنده کالاس

ریمل کالاس callas

ریمل حجم دهنده کالاس Callas

   چشم ها یکی از تأثیر گذارترین اعضاء در نگاه هر فرد است. خانم ها برای اینکه چشم هایشان را زیباتر جلوه دهند از ملزومات آرایشی چشم همچون ریمل بهره میگیرند.کالاس نوعی ریمل حجم دهنده به بازار عرضه کرده که توانایی حجیم کردن مژه ها را تا ده برابر داشته و فاقد هر گونه حساسیت چشمی است.
   فرمولاسیون این ریمل به گونه ای است که مانع بهم چسبیدن مژه ها شده و بدلیل داشتن رنگ دانه سیاه، مژه ها را مشکی و براق نشان میدهد. این ریمل از مواد غنی شده تشکیل شده است که پوشیی بی نظیر بر روی مژه ها ایجاد میکند. استفاده از این نوع ریمل برای افرادی که حساسیت چشمی دارند بلامانع است. کالاس محصولات چشمی دیگری همچون خط چشم، مداد ابرو و مداد چشم نیز به بازار عرضه کرده است که گامی نوین در عرصه آرایشگاه و آرایش است.

مطالب مرتبط :
کرم پودر کالاس
رژلب جامد کالاس
محصولات آرایشی کالاس

ریمل حجم دهنده کالاس CallasReviewed by سه رخ on Jun 2Rating: 4.5ریمل حجم دهنده کالاس Callasدر این مقاله قصد داریم ریمل حجم دهنده کالاس را به شما معرفی کنیم و نحوه پوشش دهی و فرمولاسیون این محصول را باهم بررسی کنیم.

1 دیدگاه

  1. ستاره گفت:

    من ریملشو خریدم خیلی راضیم ازش واقعا مژه ها رو حجم میده به بقیه دوستان توصیه میکنم و ممنون از سایت خوبتون که وسایل آرایشی معتبر رو قرار میدین

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *