رنگ مو مناسب عروس
رنگ مو عروس
مرداد ۲۹, ۱۳۹۷
آشنایی با روغن حنا
روغن حنا
شهریور ۱, ۱۳۹۷

کانتور چشم های گرد و دایره ای

آموزش کانتورینگ چشم های گرد

کانتور چشم های گرد و دایره ای

کانتور چشم های گرد و دایره ای

   خانم هایی که چشم های گرد دارند، معمولا دارای چشم هایی بزرگ هستند که باید با کانتور کردن، کمی آن ها را کشیده و کوچک تر نشان دهید. به این منظور بهتر است که با سایه چشم متوسط تا تیره، مرکز چشم ها را سایه بزنید و گوشه ها را سایه روشن تر بزنید تا چشم ها کشیده به نظر برسند. آرایشگران در آرایشگاه های معتبر توصیه می کنند از سایه های مات استفاده کنید. برای کوچک تر نشان دادن چشم ها، می توانید از خط چشم برای پلک پایین استفاده کنید. بسیاری از خانم هایی که چشم های گرد و دایره ای دارند می توانند با ترفندهای آرایشی چشم ها را کشیده و بادامی نشان دهند. 
   آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه با استفاده از سایه های مات تیره و روشن گوشه های چشم را کشیده تر کرده و حالت گردی و دایره ای چشم را از بین می برند. سپس با استفاده از خط چشم و ریمل مشکی چشم ها را کشیده تر نشان خواهند داد. 

کانتور چشم های گرد و دایره ایReviewed by آرایشگاه on Aug 22Rating: 2.5کانتور چشم های گرد و دایره ایخانم هایی که چشم های گرد و دایره ای شکل دارند برای اینکه بتوانند چشم های خود را به زیبایی کانتور کنند باید حالت چشم ها را کشیده تر نشان دهند. در این مقاله کانتور چشم های گرد و دایره ای را به شما آموزش می دهیم.

خانم هایی که چشم های گرد و دایره ای شکل دارند برای اینکه بتوانند چشم های خود را به زیبایی کانتور کنند باید حالت چشم ها را کشیده تر نشان دهند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *