بهترین کانسیلر
مارک کانسیلر خوب
دی ۲۹, ۱۳۹۶
ماسک تخم مرغ
ماسک آبرسان مو با تخم مرغ
دی ۲۹, ۱۳۹۶

ده مارک برتر کراتینه مو

محصولات کراتینه مو

ده مارک برتر کراتینه مو

ده مارک برتر کراتینه مو

   کراتین یکی از روش های درمان مو است که در آن موها صاف شده و سلامت از دست رفته موها احیا می گردد. کراتینه کردن مو موجب درخشان شن موها شده و وز موها را از بین خواهد برد. این روش امروزه در آرایشگاه هبسیار رایج بوده و طرفداران بسیاری نیز دارد. به همین دلیل بسیاری از شرکت ها و کمپانی های فعال در زمینه محصولات آرایشی اقدام به تولید و عرضه محصولات کراتینه در بازار نموده اند. در این مطلب سعی داریم ده برند برتر در زمینه محصولات کراتینه مو را به شما معرفی کنیم.
1.  کراتینه مو ریسِرچ (درمان برزیلی) Keratin Research
   این محصول حاوی روغن آرگان و روغن نارگیل می باشد و استفاده از آن بسیار آسان است که به کمک آن می توان موها را صاف، نرم، ضخیم و تقویت کرد و موهای آسیب دیده را درمان نمود. با استفاده از این محصول، موها انعطاف پذیر تر و نرم تر خواهد شد و درخشش فوق العاده ای به دست خواهند آورد.
2. کراتینه مو با گُلد لِیبِل Gold Label
   این محصول مخصوص موهای بلند و فر است و دارای فرمول قوی تری است که نتیجه بهتری نیز دارد. روغن هایی مانند روغن آرگان، روغن جوجوبا و روغن آووکادو ترکیبات اصلی این محصول است که می تواند به سرعت رطوبت از دست رفته موها را بازیابی کند. تنها عیب این محصول بوی تند آن هنگام مصرف است.
3. شامپوی کراتینه مو گلوبال محافظت از رنگ مو Global Keratin Color Protection
   این شامپوی تقویتی و آبرسان حاوی جووِکسین است که تاثیر سریعی بر روی مو دارد و به سرعت رطوبت از دست رفته موها را بازیابی می کند. توجه داشته باشید در این محصول هیچ گونه سدیم کلرید و سولفاتی که برای موها مضر است، وجود ندارد و پس از استفاده از آن موها نرم تر و لطیف تر خواهد شد. این شامپو دارای بوی بسیار خوبی است. 
4. موروکَن کراتین برزیلی Moroccan Keratin Brazilian Keratin 
   
محصولات کراتینه مو موروکَن دارای انواع مختلفی است که صافی، نرمی و درخشندگی موها را تضمین می نمایند. این محصولات کراتینه شامل شامپوی قبل از کراتینه کردن، شامپوی پس از انجام کار و نرم کننده می باشند که مخصوص کراتینه کردن موها طراحی و تولید می شوند.
5. نونات نات کراتینه مو برزیلی Nunaat Naat Brazilian Keratin
   طراحی این محصول به نحوی است که نیازی به شستشو نداشته و به سرعت وز موها را از بین می برد. با استفاده از این محصول تا چند روز نیازی به استفاده از سشوار و اتو مو برای صاف کردن موها نیست و علاوه بر صاف شدن موها، آسیب های احتمالی مو را نیز از بین خواهد برد. این محصول برای هر فردی قابل استفاده بوده و در فرمولاسیون آن به هیچ وجه فرمالدهاید و سدیم کلرید به کار نرفته است و  همین امر موجب تضمین سلامت موها خواهد شد.
6. ماسک کراتینه مو اینستانَچرال Instanatural Keratin Hair Mask Treatment
   این ماسک مو یکی از بهترین انواع ماسک مو است که به سرعت موها را صاف و درخشان خواهد کرد. در این محصول برخلاف سایر محصولات کراتینه مو از یک فرمول قوی استفاده نشده و افرادی که موهای شکننده دارند نیز می توانند از این محصول استفاده نمایند. به علاوه در این محصول از مواد طبیعی چون عصاره نارگیل، جوجوبا، بادام و روغن آرگان نیز استفاده شده است. این محصول برای انواع مو مناسب بوده اما تاثیر آن روی موهای پرپشت و ضخیم زودتر از بین خواهد رفت.
7. روغن کراتینه مو لانزا کراتین درمانی Lanza Keratin Healing Oil
   این محصول علاوه بر قیمت مناسبی که دارد، سرشار از پروتئین بوده و می تواند به سرعت موهای آسیب دیده را درمان نماید. در بررسی های انجام شده از مشتریان این محصول اکثر این افراد از این محصول اعلام رضایت کرده و معتقد بودند که این محصول می تواند به سرعت وز موها را از بین ببرد و  صافی و درخشش موها را در کنار پرپشت نشان دادن آن، تضمین نماید.
8. کراتینه مو اکسپرس روزانه Keratin Express Daily Keratin
   باتوجه به نام محصول، می توان از آن پس از کراتینه کردن مو به صورت روزانه استفاده کرد و وز موها را از بین برد. قیمت این محصول بسیار مناسب است و همراه بسیاری از کراتین درمانی های شدید توصیه می گردد.
9. کراتینه مو  بیوبرزیلی Keratin Cure Bio-Brazilian
   در فرمولاسیون این محصول از فرمالدهایت استفاده نشده است و در مجموعه محصولات آن شامپوی قبل از کراتینه کردن و شامپوی بعد از کراتینه کردن موها وجود دارد. این محصول کمی قیمت بالاتری نسبت به سایر محصولات کراتینه دارد اما می توان از آن برای 8 جلسه کراتین درمانی استفاده نمود و تاثیر آن تا 10 هفته روی موها باقی خواهد ماند. این محصول حتی روی موی کودکان بالای 6 سال نیز قابل استفاده است و هیچگونه مشکلی ایجاد نمی کند.
10. ست کراتینه مو رگانیک کِرارگانیک Kerarganic Organic Keratin Set
   این محصول ارگانیک حاوی شامپو و ماسک مو می باشد که رطوبت و درخشش موها را تضمین می نماید. بوی مناسب این محصول و تأثیر سریع این محصول بر روی موها موجب محبوبیت و شهرت این محصول شده است.

ده مارک برتر کراتینه موReviewed by سه رخ on Jan 19Rating: 3.0ده مارک برتر کراتینه موبرای کراتین درمانی و ترمیم موها محصولات مختلفی وجود دارد که دارای فرمولاسیون مختلفی بوده و کارایی خاصی دارند. در این مقااه ده مارک برتر کراتینه مو را به شما معرفی می کنیم.

برای کراتین درمانی و ترمیم موها محصولات مختلفی وجود دارد که دارای فرمولاسیون مختلفی بوده و کارایی خاصی دارند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *