سایه چشم
قانون سایه های چهارتایی برای آرایش چشم
آبان ۹, ۱۳۹۶
تونر پوست خشک
بهترین تونر پوست خشک و حساس
آبان ۹, ۱۳۹۶

کرم زیر ساز آرایش

آرایش صورت

کرم زیر ساز آرایش

کرم زیر ساز آرایش

رنگ پوست
   برای انتخاب یک کرم مناسب باید قبل از هر چیزی به نوع پوست خود توجه کنید. تمام خانم ها ترجیح می دهند کرم پودری که برای پوست خود می خرند پوست آن ها را زیباتر نشان دهد. به طوری که کاملاً طبیعی جلوه کرده و آثاری از آرایش زیاد به چشم نخورد.
کرم زیرساز آرایش
   برای پیدا کردن رنگ مناسب کرم زیرساز  توصیه می کنیم از سه رنگ که به رنگ پوست شما نزدیک تر است شروع کنید. سه رنگ مختلف و نزدیک به رنگ پوست خود را در سه ردیف روی پوست و زیر چشم ها بزنید و جدود یک تا دو دقیقه قبل از مالیدن آن روی پوست صبر کنید. بعد از این که این سه رنگ را در جهت های مختلف روی پوست پخش کردید، رنگ مناسب برای کرم زیرساز را پیدا می کنید.
   سعی کنید هرگز از رنگ های روشن تر از پوست خود استفاده نکنید، زیرا رنگ های روشن تر خیلی واضح هستند و زیبایی چهره را تحت تاثیر قرار داده و حالتی مصنوعی به چهره می دهند. می توانید برای تست کردن محصولات  از تستر آن محصول استفاده کنید و برای ترکیب آن ها بر روی پوست از انگشت حلقه و یا انگشت وسط خود استفاده کنید. به این صورت که کرم زیرساز را از مرکز صورت به سمت خارج آن بزنید.
رنگ کرم زیرساز آرایش
   اگر در انتخاب رنگ کرم زیرساز خود مشکل دارید، می توانید کرم روشن و تیره تر از پوست خود را انتخاب کنیدو آن ها را با هم ترکیب کرده و بر روی پوست بمالید. اگر از نتیچه آن راضی بودید که موفق شده اید اما اگر از رنگ آن راضی نیستید رنگ های دیگر را امتحان کنید و باهم ترکیب نمایید.
به توصیه آرایشگران در آرایشگاه، اگر از رنگ های تیره تر بر روی پوست روی صورت استفاده می کنید باید روی گردن نیز از همان رنگ زده و همیشه گردن را کمی تیره تر از صورت آرایش کنید.

کرم زیر ساز آرایشReviewed by سه رخ on Oct 31Rating: 3.0کرم زیر ساز آرایشکرم زیر ساز آرایش را باید با توجه به رنگ پوست خود انتخاب کرده و یا اینکه از ترکیب چند رنگ مختلف یک رنگ واحد را بعنوان رنگ کرم زیرساز آرایش انتخاب کرد. در این مقاله شما را با این نوع کرم ها آشنا می کنیم.

کرم زیر ساز آرایش را باید با توجه به رنگ پوست خود انتخاب کرده و یا اینکه از ترکیب چند رنگ مختلف یک رنگ واحد را بعنوان رنگ کرم زیرساز آرایش انتخاب کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *