تبلیغات آرایشگاه مردانه
متن تبلیغات آرایشگاه مردانه
دی ۴, ۱۳۹۶
ماسک آبرسان پوست
ماسک آبرسان پوست با خیار و گلاب
دی ۵, ۱۳۹۶

کرم شب خانگی نارگیل

آموزش ساخت کرم شب در خانه

کرم شب خانگی نارگیل

کرم شب خانگی نارگیل

   استفاده از محصولات طبیعی و خانگی، مقرون به صرفه تر و مطمئن تر از محصولات شیمیایی می باشد. کرم شب حاوی موادی است که به بازسازی پوست در طول شب کمک خواهد کرد. در این مطلب سعی داریم نحوه تهیه یک کرم شب خانگی را به شما آموزش دهیم که با استفاده از آن می توان نرمی و لطافت را در پوست افزایش داد و عوارض استفاده از لوازم آرایش و سایر عوامل دیگر مانند نور خورشید و آلودگی هوا را نیز کاهش داد. قبل از اینکه دستور ساخت این کرم را آموزش دهیم، بهتر است بدانید که در ساختار این نوع کرم شب، برای جلوگیری از جوش زدن، از روغن درخت چای استفاده شده که می‌ توان با توجه یه نیاز خود مثلا برای رفع خشکی پوست و یا هر مشکل دیگری، از روغن متفاوتی مانند روغن اسطوخودوس و... استفاده کرد. تنها مواد سازنده این کرم روغن‌ است که این خود نشانگر این است که باید قبل از خواب از این کرم استفاده شود. قبل از استفاده از کرم حتما آن را تست کنید تا اطمینان یابید که پوست شما به آن حساسیت ندارد.
مواد مورد نیاز:
- یک فنجان روغن نارگیل به صورت جامد
- 1/2 قاشق چایخوری روغن ویتامین E
- 1/4 قاشق چایخوری روغن درخت چای
  این مواد را باهم ترکیب کنید تا یک کرم مرطوب کننده مناسب بدست آید که به طور موثری از ایجاد خشکی و چین و چروک در پوست جلوگیری نماید و رنگ پوست را نیز شفاف و روشن ساخته و بافت آن‌ را بهبود بخشد. روغن نارگیل را در یک کاسه ریخته و با همزن، به قدری هم بزنید تا پفی و یکدست گردد. اگر حس کردید که روغن نارگیل خیلی سفت و منجمد است، 5 ثانیه آن را در مایکروویو حرارت داده تا نرم گردد. حال روغن نارگیل را در مخلوط روغن درخت چای و روغن ویتامین E میکس کرده تا یکدست شود. زمانی که مواد به خوبی با یکدیگر مخوط شد، آن در یک ظرف کوچک دردار ریخته و هر شب قبل از خواب کمی از آن را رو پوست خود مالیده و کمی ماساژ دهید تا جذب پوست گردد. قبل از اینکه کرم را به پوست خود بزنید، حتما صورت خود را کاملا شسته و خشک نمایید.

کرم شب خانگی نارگیلReviewed by سه رخ on Dec 26Rating: 3.0کرم شب خانگی نارگیلکرم شب خانگی نارگیل را می توان برای تقویت و مرطوب ساختن پوست صورت در شب در منزل تهیه کرد. در این مقاله نحوه تهیه این کرم را به شما آموزش می دهیم.

کرم شب خانگی نارگیل را می توان برای تقویت و مرطوب ساختن پوست صورت هنگام شب، در منزل تهیه کرده و از آن استفاده نمود.

1 دیدگاه

  1. بنفشه کلهر گفت:

    عالییی مطلبتون عالیهههههه. من یه مدت مایع داخل قرص های ویتامین ای را شبها به صورتم میزدم که خیلی روی پوستم تاثیر مثبت داشت

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *