مدل مو
آرایش مو برای شب یلدا
آبان ۲۶, ۱۳۹۶
لیفتینگ صورت
موارد منع مصرف لیفت نخ
آبان ۲۷, ۱۳۹۶

کرم مرطوب کننده نارگیل

مرطوب کننده خانگی نارگیل

کرم مرطوب کننده نارگیل

کرم مرطوب کننده نارگیل

   کرم های مرطوب کننده موجب آبرسانی به پوست شده و به هیدراته نگه داشتن پوست کمک می‌کنند. البته بسیاری از مرطوب کننده‌هایی که در بازار دیده می شود، حاوی مواد شیمیایی و دیگر عوامل فعال بوده که می تواند موجب سوزش پوست گردد، به خصوص برای افرادی که پوست حساسی دارند! سایت سه رخ به کمک آرایشگران ماهر و حرفه ای در این مقاله نحوه تهیه کرم مرطوب کننده نارگیل را در منزل به شما عزیزان آموزش می دهد.
مواد لازم:
- 1/2 فنجان روغن نارگیل
- 1 قاشق چای خوری روغن ویتامین E
- 12 قطره اسانس اسطوخودوس
روغن نارگیل:
 این روغن دارای خواص ضد پیری بوده و دارای قدرت مرطوب کنندگی بسیار بالا، اثرات ضد قارچی، ضد باکتری و ضد میکروبی می باشد.
روغن ویتامین E: این روغن برای درمان اسکار، کاهش لک پوست و جوش بسیار کاربرد دارد. 
روغن اسطخدوس: این روغن خاصیت آرامش بخش دارد. اسطوخودوس در واقع به عنوان یک آنتی اکسیدان شناخته شده که رادیکال‌های آزاد سطح پوست را آزاد می کند.
روش تهیه:
   به روش بن‌ماری بر روی شعله گاز در یک ظرف، ابتدا روغن نارگیل را آب کرده و سپس اسانس اسطوخودوس و روغن ویتامین E را به آن اضافه کنید تا در یکدیگر مخلوط شوند. سپس زیر شعله اجاق را خاموش کرده و مخلوط به دست آمده را در یک بطری شیشه‌ ای خشک و تمیز بریزید تا کرم مرطوب کننده خود را بگیرد و به حالت نیمه جامد درآید. حال می توانید از این کرم برای مرطوب کردن پوست خود استفاده کنید و مطمئن باشید که عوارض جانبی ناشی از افزودنی های شیمیایی را ندارد. بسیاری از آرایشگران این کرم خانگی را در آرایشگاه تهیه کرده و برای مشتری های خود از آن استفاده می کنند.

 

کرم مرطوب کننده نارگیلReviewed by سه رخ on Nov 18Rating: 3.0کرم مرطوب کننده نارگیلبسیاری از کرم های مرطوب کننده موجود در بازار دارای مواد شیمیایی و فعال است که ممکن است عوارضی بر روی پوست ایجاد کنند. در این مقاله نحوه تهیه مرطوب کننده خانگی نارگیل را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از کرم های مرطوب کننده موجود در بازار دارای مواد شیمیایی و فعال است که ممکن است عوارضی بر روی پوست ایجاد کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *