مرطوب کننده مناسب پوست
روش انتخاب مرطوب کننده مناسب
آبان ۲۸, ۱۳۹۶
شامپو مو
آیا باید هر روز موهای خود را بشوییم؟
آبان ۲۸, ۱۳۹۶

کرم مرطوب کننده وانیل و ویتامین E

مرطوب کنندگی خانگی وانیل

کرم مرطوب کننده وانیل و ویتامین E

کرم مرطوب کننده وانیل و ویتامین E

 کرم های مرطوب کننده موجب آبرسانی به پوست شده و به هیدراته نگه داشتن پوست کمک می‌کنند. البته بسیاری از مرطوب کننده‌هایی که در بازار دیده می شود، حاوی مواد شیمیایی و دیگر عوامل فعال بوده که می تواند موجب سوزش پوست گردد، به خصوص برای افرادی که پوست حساسی دارند! سایت سه رخ به کمک آرایشگران ماهر و حرفه ای در این مقاله نحوه تهیه کرم مرطوب کننده وانیل و ویتامین E را در منزل به شما عزیزان آموزش می دهد.
مواد لازم:
- 1/2 فنجان کره درخت قلم یا شی‌باتر
- 1/4 فنجان روغن نارگیل
- 1/2 قاشق چای خوری روغن وانیل
- 1قاشق غذاخوری روغن ویتامین E
روغن وانیل: این روغن خاصیت آرامش بخش داشته و یکی از قوی ترین آنتی اکسیدان های طبیعی است.
روغن نارگیل: این روغن دارای خواص ضد پیری بوده و دارای قدرت مرطوب کنندگی بسیار بالا، اثرات ضد قارچی، ضد باکتری و ضد میکروبی می باشد.
روغن ویتامین E: این روغن برای درمان اسکار، کاهش لک پوست و جوش بسیار کاربرد دارد. 
روش تهیه:
   ابتدا کره درخت قلم  را در یک کاسه ریخته و با روغن نارگیل ذوب شده مخلوط نمایید. سپس روغن ویتامین E و وانیل را به آن اضافه کرده و اجازه دهید به مدت 10 دقیقه بماند تا سرد شده و خود را بگیرد. سپس مواد را با چنگال به آرامی مخلوط کرده و آن را در یک ظرف خشک و تمیز بریزید و از آن استفاده کنید. این روغن نیز مانند سایر روغن های طبیعی خانگی در آرایشگاه و منزل به احتی قابل تهیه و استفاده است.

 

کرم مرطوب کننده وانیل و ویتامین EReviewed by سه رخ on Nov 19Rating: 3.0کرم مرطوب کننده وانیل و ویتامین Eبسیاری از کرم های مرطوب کننده موجود در بازار دارای مواد شیمیایی و فعال است که ممکن است عوارضی بر روی پوست ایجاد کنند. در این مقاله نحوه تهیه مرطوب کننده خانگی وانیل و ویتامین E را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از کرم های مرطوب کننده موجود در بازار دارای مواد شیمیایی و فعال است که ممکن است عوارضی بر روی پوست ایجاد کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *