ضدعفونی کردن لوازم آرایشی
نکات بهداشتی ضدعفونی کردن لوازم آرایشی
بهمن ۱۷, ۱۳۹۶
نکات برداشتن کاشت ناخن
توصیه آرایشگران درباره کندن کاشت ناخن
بهمن ۱۸, ۱۳۹۶

کندن ناخن کاشته شده

نحوه ریمو کاشت ناخن

کندن ناخن کاشته شده

کندن ناخن کاشته شده

   امروزه کاشت ناخن یکی از شیوه های ساده برای داشتن ناخن هایی بلند و زیبا برای خانم ها است. البته افرادی که به سراغ کاشت ناخن می‌ روند باید همیشه به ناخن های خود رسیدگی کنند تا ظاهری زشت پیدا نکند. بعضی از افراد به دلایل زیادی از ناخن کاشت خسته شده و دوست دارند ناخن‌ های طبیعی خود را داشته باشند. قبل از هر چیز بهتر است بگوییم که برای ریمو کردن کاشت ناخن خود به آرایشگاه و مراکز ناخن مراجعه فرمایید تا به ناخن ها خود صدمه وارد نکنید.
   ساده ترین و در دسترس ترین ماده برای برداشتن کاشت ناخن استون 1000 درصد می باشد. اما مواد دیگری نیز برای این کار در بازار وجود دارند. البته علاوه بر استون به سوهان ناخن و بافر و پولیش نیز برای برداشتن کاشت نیاز دارید. ابتدا در ظرف مانیکور یا هر ظرف دیگری که بتوان دست ها را در آن قرار داد، مقداری استون ریخته و دست ها را به صورتی که تمام ناخن ها در ظرف قرار گیرند، داخل ظرف گذاشته و به مدت 6 تا 7 دقیقه در آن نگه داریدسپس دست ها را بیرون آورده و با کلینکس روی ناخن ها را تمیز نمایید و دوباره دست ها را درون استون قرار دهیداین کار را تا چند بار انجام دهید تا زمانیکه بیشتر مواد کاشت از روی ناخن ها کاملاً پاک شوند. زمانیکه یک لایه نازک از مواد روی ناخن باقی ماند با استفاده از سوهان بقیه مواد را نیز از بین برده و بافر را روی سطح ناخن بکشید و با پولیش ناخن را برق انداخته و مرتب کنید.  در آخر حتما از تقویت کننده برای ناخن ها استفاده نمایید.

کندن ناخن کاشته شدهReviewed by سه رخ on Feb 6Rating: 3.0کندن ناخن کاشته شدهبسیاری از خانم ها بعد از مدتی به دلایل مختلف از ناخن های کاشت شده خسته می شوند و به دنبال راهی برای کندن کاشت ناخن خود هستند. در این مقاله به شما آموزش میدهیم چگونه کاشت ناخن را بردارید.

بسیاری از خانم ها بعد از مدتی به دلایل مختلف از ناخن های کاشت شده خسته می شوند و به دنبال راهی برای کندن کاشت ناخن خود هستند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *