تاج عروس
مدل تاج عروس
مهر ۲۷, ۱۳۹۶
لوسیون بدن
فواید لوسیون بدن
مهر ۲۷, ۱۳۹۶

کِش آمدن مو چیست؟

حالت کشسانی مو

کِش آمدن مو چیست؟

کِش آمدن مو چیست؟

   کِش آمدن مو یکی از مشکلاتی است که بسیاری از خانم ها با ان مواجه شده اند. بسیاری از خانم ها دست کم یک بار در طول عمر خود موهایشان را رنگ و دکلره کرده اند. زمانی که مواد رنگ مو و به خصوص مواد دکلره به مدت زیاد بر روی موها باقی بماند به بافت مو آسیب رسانده و کوتیکول مو تخریب می گردد. این تخریب بافت مو در ظاهر خود را به صورت کشیدگی تار مو نشان می دهد. به این صورت که زمانی که شما تار موی خود را میشکید مشاهده می کنید که موها همچون کِش کشیده شده و در نهایت تار مو پاره می شود. جالب است بدانید این کشیدگی تار مو ملاک و معیار آرایشگران در آرایشگاه برای میزان جواب دهی مو به پودر دکلره است. به این معنی که زمانی که آریشگر موهای مشتری خود را چک می کند اگر موها به مرز کش امدن رسیده باشند باید سریعا مواد را از روی موها شست. 
   در بسیاری از موادر استفاده از کش موهای نامناسب و بستن بیش از حد موها با کش های پلاستیکی نیز موجب آسیب رسانی به موها می گردد. حتی اگر موها را به مدت طولانی ببندید مانع از رسیدن اکسیژن به تارهای مو می شوید و در این حالت موها دچار کشیدگی و در واقع مردگی می شوند. 

کِش آمدن مو چیست؟Reviewed by سه رخ on Oct 19Rating: 3.0کِش آمدن مو چیست؟کِش آمدن مو دلایل مختلفی دارد که هر کدام از این دلایل می تواند به بافت مو و کوتیکول مو آسیب رسانده و موب کِش آمدن آن گردد. در این مقاله شما را با پدیده کش آمدن مو آشنا می سازیم.

کِش آمدن مو دلایل مختلفی دارد که هر کدام از این دلایل می تواند به بافت مو و کوتیکول مو آسیب رسانده و موب کِش آمدن آن گردد. در این مقاله شما را با پدیده کش آمدن مو آشنا می سازیم.

1 دیدگاه

  1. فاطمه گفت:

    سلام. من بعد از زایمان م موهام کش میومد . یک مدت رنگ نکردم و ویتامین ب خوردم . تقویت مو شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *