آموزش مدل شینیون صورت کشیده
مدل شینیون صورت کشیده
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۷
بهترین راه داشتن چشمان کشیده
چگونه چشمان کشیده داشته باشیم؟
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۷

گریم صورت چاق

آموزش گریم صورت چاق

گریم صورت چاق

گریم صورت چاق

   خانم هایی که صورت های چاق و اغلب گرد دارند بیشتر مواقع نمی دانند چگونه چهره خود را آرایش کنند تا زیباتر و جذاب تر به نظر برسند. چاقی صورت را می توان با استفاده از تکنیک ها و ترفندهای آرایشی از بین برده و محو نمود. در این مطلب نحوه صحیح گریم و آرایش صورت چاق را به شما آموزش خواهیم داد. 
آرایش مناسب صورت چاق: 
   هر فردی دارای فرم صورت خاص و منحصر به فردی است. بسیاری از افراد مخصوصا خانم ها دوست دارند ایرادات صورت خود را بپوشانند و یا آن ها را رفع کنند. به طور مثال کسانی که صورت گرد و نسبتا تپلی دارند مایلند که صورتی کشیده تر داشته باشند و یا اینگونه به نظر برسند. برای فرم دادن به صورت و کشیده به نظر رسیدن آن باید آرایشی متناسب با فرم صورت خود انجام دهید. در این مطلب نحوه آرایش مناسب برای صورت های پاق و تپل را به شما آموزش می دهیم. 
- کرم پودر و تیره یا روشن کردن پوست
   هنگام آرایش و گریم به این نکته توجه فرمایید که رنگ های تیره موجب کوچکتر دیده شدن و رنگ های روشن موجب بزرگ به نظر رسیدن اعضای صورت می شوند. به عنوان مثال اگر علاقه دارید بینی شما کمی از حد عادی کوچکتر دیده شود باید از کرم پودر و یا سایه های به رنگ تیره استفاده کرده و اگر تمایل دارید که گونه های شما از حالت عادی پر تر و بزرگ تر دیده شوند حتما باید از رژ گونه های به رنگ روشن استفاده نمایید. برای تیره کردن صورت می توان از پودرها و یا کرم های برنزه که یک تا دو درجه از رنگ پوست طبیعی تیره تر هستند استفاده کنید. به دلیل اینکه از رنگ های تیره و روشن کنار هم استفاده می کنید باید در آخر با یک برس بزرگ رنگ های تیره رو روشن روی پوست را ترکیب نمایید تا خطی بر روی صورت ایجاد نکند. افرادی که صورت های چاق دارند باید از کرم پودر هایی با پایه صورتی استفاده کنند. با این کار چاقی و گردی صورت کمتر خواهد شد. افرادی که صورت های گرد و تپل دارند بهتر است از رنگ های روشن برای آرایش چهره خود استفاده نکنند زیرا صورت را بزرگتر نشان می دهد.
- مدل موی مناسب 
   بلند بودن مو تا قسمت چانه موجب کشیده تر شدن صورت خواهد شد. کسانی که صورت چاق و تپل دارند باید سعی کنند موها را از حد چانه کوتاه تر نکنند مگر اینکه تا قسمت گوش ها کوتاه شود یعنی مدل پسرانه باشد. به توصیه آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه فر کردن موها و کوتاه بودن آن ها برای صورت های گرد اصلا مناسب نمی باشد زیرا فر بودن مو موجب پهن تر به نظر رسیدن صورت می شود. موهای صاف صورت را کشیده تر نشان می دهد، پس همیشه سعی کنید که موها را صاف و بلند نگه دارید. جالب است بدانید برای کمتر دیده شدن چاقی صورت باید سعی کنید گردن را بیشتر به نمایش بگذارید. یک روش دیگر برای اینکه صورت از حالت گردی و چاقی خارج شود این است که موها را از دو طرف گوش به سمت عقب کشیده و قسمت جلوی مو را به سمت بالا حالت دهید. 
- آرایش پیشانی
   پیشانی یکی دیگر از اجزای بسیار مهم صورت است که در کشیده تر به نظر رسیدن صورت نقش مهمی دارد. باید خطوط گیجگاهی و رویشگاه های مو را با کرم پودر به رنگ برنزه، کمی تیره تر نمایید. با این روش صورت کمی کشیده به نظر می رسد. اگر پیشانی شما کوتاهی است موها را به سمت بالا جمع کرده و اگر پیشانی بلندی دارید موها را به یک طرف صورت حالت دهید.
- آرایش ابرو
   انتخاب مدل ابرو و آرایش ان بسیار مهم است زیرا می توان با این روش صورت را لاغرتر نمایان کرد. به هیچ وجه ابروها را گرد نکنید چون گرد کردن ابروها موجب گرد و بیشتر چاق به نظر رسیدن صورت می شود. تا جایی که امکان دارد ابروها را بالا برده و به آن ها قوس دهید و حالت شکسته در ابروها ایجاد نمایید. با این کار صورت کمی کشیده تر به نظر می رسد. به توصیه آرایشگران در آرایشگاه زنانه سه مدل ابروی مناسب برای صورتهای چاق وجود دارد:
- مدل زاویه دار تند: مدل زاویه دار تند صورت های چاق و گرد را لاغرتر و کشیده تر نشان خواهد داد. زاویه بالا روی صورت به گونه ای عمل می کند که آن را زیاد گرد و پهن نشان ندهد.
- مدل زاویه دار ملایم: مدل زاویه دار ملایم برای صورت های گرد و چاق بسیار مناسب است. در این مدل ناحیه بالای ابرو و بالای چشم پهن تر از حالت عادی شده و این موجب بلندتر به نظر رسیدن صورت می شود. 
مدل شکل S : این مدل موجب می شود کمان بلندی را بدون برجستگی مدل زاویه دار تند داشته باشید و صورت را بلند تر و کشیده تر نشان می دهد.
- آرایش گونه
   آرایش گونه برای صورت های چاق بسیار مهم است زیرا با یک اشتباه صورت شما چاق تر از ان چه که هست به نظر می رسد. برای زدن رژگونه بهتر است گونه ها را به داخل دهان فرو برده و با برس پهن رژ گونه را از روی برآمدگی گونه به سمت بالا تا نزدیکی چشم ها به حالت دورانی بزنید.
- آرایش لب
   برای آرایش لب بهتر است از رژ لب های به رنگ گرم و شاد و پر رنگ استفاده کنید چون این رنگ ها بر روی لب ها کمی از پهنای صورت را کم می کنند. 
- آرایش چشم
   اگر چشم های درشت دارید به مژه ها بالا و پایین ریمل بزنید. در این مدل چشم خط چشم نیاز نیست. اما اگر چشم های شما درشت نیست می توانید یک خط چشم شکسته به سمت بالا بکشید. استفاده از سایه های تیره به رنگ خاکستری و دودی نیز در جذاب تر شدن حالت چشم ها مؤثرند. 

گریم صورت چاقReviewed by آرایشگاه on May 4Rating: 3.0گریم صورت چاقخانم هایی که صورت های چاق و تپل دارند باید به گونه ای صورت خود را آرایش کنند که از گردی و چاقی صورت کاسته و حالتی کشیده به چهره بدهند. در این مقاله گریم صورت چاق را به شما آموزش می دهیم.

خانم هایی که صورت های چاق و تپل دارند باید به گونه ای صورت خود را آرایش کنند که از گردی و چاقی صورت کاسته و حالتی کشیده به چهره بدهند.

1 دیدگاه

  1. رها گفت:

    مرسی بابت این مقاله زیبا خواهر من صورت چاقی داره و همیشه برای آرایش چشماش و گونه هاش دچار مشکل میشه من امروز مقاله شما رو براش فرستادم تا بتونه ازش کمک بگیره

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *